תלמה מחברת יוניליוור מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה טעם חדש "כריות קרמלו" – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל. השקת כריות קרמלו תלווה בקמפיין טלוויזיה מבית באומן בר ריבנאי, שיעלה תחת הסיסמא "כריות במילוי קרמלו, לא תאמינו מה קורה בפנימו". המהלך, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.
מהחברה נמסר כי הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת של כריות, "עם זאת", הסרטון הנוכחי עבר התאמה למוצר החדש (כריות קרמלו), תוך שימוש באותה שפה פרסומית – ונוסף לו טוויסט חדש."
בנוסף, מזמינה תלמה לראשונה את קהל הצרכנים לבחור את הטעם הבא של כריות. באמצעות אתר אינטראקטיבי חדש יוזמנו בני הנוער להציע טעם חדש לכריות ולזכות בפרסים. את הטעם הנבחר תפתח בעתיד תלמה לכדי מוצר חדש תחת המותג כריות.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל: " ממחקרים שערכנו עולה, כי המותג 'כריות' נתפס כמותג המגניב, הטעים, המהנה והמפתיע ביותר בקרב ילדים ובני נוער. למעשה, 8 מכל עשרה ילדים צורכים 'כריות' באופן קבוע. משכך, אנו פועלים כל העת להמשיך ולגוון את המותג, הן בטעם והן בצורה, במטרה להפתיע את הצרכנים. במבחני טעימה שערכנו זכה כריות קרמלו לציון גבוה – 9.6. 9 מתוך 10 ילדים ציינו כי הם אוהבים את טעם הקרמל".
שוק דגני הבוקר נאמד בכ- 467 מליון ₪, מתוכו מהווה כריות את המותג מספר 1, עם נתח שוק של כ- 15% מכלל הקטגוריה וכ- 30% מדגני הילדים והמשפחה (איי.סי נילסן, נובמבר 2006)
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 ולוו בקמפיין תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים".