פריגת עולה בקמפיין פרסום ייחודי לנקטר החמוציות אושן ספריי, תחת המסר "אושן ספריי המגן הטבעי שלך". מהחברה נמסר כי הקמפיין, יעלה בחדרי שירותי הנשים של כ-200 מבתי קפה מהנבחרים בארץ, המובילים את תרבות הבילוי ומקנים חשיפה ל-600,000 איש.
הקמפיין, שיעלה באמצעות חברת "לעומק התודעה" בהשקעה של כ-200,000 ₪. פונה בעיקרו לנשים ומציג את יתרונותיו הבריאותיים של פרי החמוציות ושל נקטרOcean Spray .
מיכל קציר עמק, מנהלת תחום Health & Wellness בפריגת: "הרגלי הצריכה המתחזקים של מוצרי הבריאות מעמידה את נקטר החמוציות במיקום מרכזי".