מדד נילסון 2006: תשלובת סנו רשמה עלייה חדה בכל הקטגוריות


לפי נתוני נילסן משנת 2006 תשלובת סנו רושמת גידול משמעותי ברוב קטגוריות שבהם היא פועלת ומובילה בשוק וניצבת כחברה הישראלית עם אחת העליות המרשימות ביותר בשנת 2006. בקטגורית חומרי הניקוי בלבד תופסת "סנו" מעל 54% מנתח שנתי.



השנה רשמה סנו עלייה של 13.5% בשוק חומרי הניקוי ביחס לשנת 2005. קטגורית חומרי הניקוי כוללת את מוצרי האקונומיקה עם עלייה מדהימה של 71.2% ביחס לשנת 2005 בקטגורית האקונומיקה המסורתית, בשוק האקונומיקה הממותגת (סנו ז'אוול) סנו רושמת עלייה של 24.4%. סנו ניקוי שטיחים עולה כן הוא ב – 34.8% וכן ישנה עלייה במגוון רחב של מוצרים כגון מוצרי ניקוי רצפה, ניקוי אסלות, חדרי אמבטיה, רהיטים ועוד.



קטגוריה נוספת היא מוצרי כביסה הכוללת : אבקת כביסה, נוזל, מרכך ותוספים שונים להסרת כתמים, בקטגוריה זו סנו רושמת זינוק חד של 19.6% ביחס לשנה שעברה. כיום תופסת סנו את המקום השני בארץ בענף מוצרי הכביסה. עלייה נוספת נרשמת גם בקטגורית מטהרי האוויר עם עליה של 5.1%, קטגורית עזרי הניקוי עם עליה של 9.7% וכן קטגורית עטיפה למזון (ניילון נצמד, אלומיניום לשימוש ביתי, שקיות אוכל ועוד) עם עלייה של 33%.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס