רשת JUMP נכנסת לזירת האופנה הבינלאומית ופותחת סניפים במזרח אירופה. מהחברה נמסר כי 3 חנויות דגל ראשונות בחו"ל נפתחו באוקראינה: שתי חנויות בבירה קייב וחנות נוספת באודסה. שלוש חנויות נוספות יפתחו באוקראינה בחודשיים הקרובים. הקולקציה שתשווק במזרח אירופה תואמת את הקולקציה אשר תשווק בישראל עם אדפטציות לתנאי מזג האוויר הקרים.
מנחם קופיץ, בעלים ומנכ"ל חברת "נובל אופנה בע"מ" הפועלת תחת שם המותג "JUMP" מוסר כי: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, ייסדנו תשתית ארגונית אשר מסוגלת לתמוך בפעילות בינלאומית. משנת 2003 החברה מייצרת ומייצאת קולקציות "פרייבט לייבל" נרחבות לשותפים עסקיים בחו"ל וכעת אנו פותחים רשת חנויות עצמאית במזרח אירופה אשר תפעל על בסיס תשתית זו הכוללת מרכז עיצוב גדול ומרכז לוגיסטי משוכלל ומתקדם אשר תומך בצמיחה העתידית בשווקים בינלאומיים נוספים".
JUMP היום הינו מותג אופנה מבוסס המייצר קולקציות עונתיות מגוונות סולידיות ואופנתיות הפונה לנשים בטווח גילאים רחב. בישראל רשת JUMP מונה 56 סניפים בפריסה ארצית ובמהלך השנה צפויות להיפתח חנויות נוספות.
עוד נמסר מהחברה כי החנויות בחו"ל מעוצבות בפורמט החנויות הישראליות של הרשת וכי עד סוף 2008 עתידה למנות הרשת בחו"ל 12 סניפים כולם באוקראינה.
אסטרטגיית החדרת המותג JUMP לשווקים הבינלאומיים מתבססת על קידום מכירות נקודתי בקניונים הגדולים במזרח אירופה. קטלוג האופנה של JUMP המדבר בשפת אופנה בינלאומית, בו מככבת הפרזנטורית של המותג השחקנית מיכל ינאי, יופץ ברשת החנויות בחו"ל.
חברת JUMP פועלת בתחום השיווקי לצד שלושה שותפים אסטרטגיים מרכזיים : משרד "יהושוע TBWA" מלווה את החברה בתחום הפרסומי. משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" מלווה את החברה בארבעת השנים האחרונות באסטרטגיה התקשורתית וחברת סגמרקטינג מלווה את החברה בכל הקשור למועדון הלקוחות.