קוקה-קולה משיקה בישראל את Coca-Cola Planet – מייצג ייחודי תחת כיפת ענק

קוקה-קולה משיקה לראשונה בישראל אטרקציית חורף ייחודית ומציגה את Coca-Cola Planet – חוויית מוזיקה תלת ממדית הממשיכה את ההצלחה האדירה של כפר-המוזיקה ופונה לעולמם של בני נוער וצעירים.


המהלך, שהינו חלק מאסטרטגיה שיווקית-תדמיתית של המותג, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום באמצעות דחף 1 ויעלה ב- 14 בפברואר בערוצים 2,10, 24 ו-MTV ,במודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתונות נוער ובשיתוף פעולה עם תחנות רדיו. כמו כן, עוצבו תוויות קוקה-קולה ברוח הקמפיין: "קוקה-קולה פלאנט מסע אל קצה החושים".


Coca-Cola Planet היא כיפת ענק, מדהימה במימדיה העצומים , המכילה מערכות לייזר, תאורה וידיאו, סראונד סאונד ואפקטים שונים שעוצבו ופותחו במיוחד עבורה ,ויוצרים חוויה רב חושית סוחפת-"מסע אל קצה החושים".


האטרקציה הייחודית תיערך, בין התאריכים 6.3 ל-17.3 בגני יהושע, בתוך החלל הפנימי של כיפת הענק. הקהל יצפה במופע מדהים המשלב מוזיקה העוטפת אותו מכל עבר , מופעי הקרנה מרהיבים, מופעי לייזר סביב כל חלל ההתרחשות, מופעי אפקטים ייחודיים ומופע במה שנכתב במיוחד עבור ההופעות.


במסגרת ההחלטה להתחבר ולחזק את הקשר עם עולם המוזיקה בישראל וליוצרים הפועלים בו, חברה קוקה- קולה עם להקת אסטרל פרוג'קשן וחברי להקת שק טק ליצירת מייצג מקורי ורב מיימדי המבוסס על המוזיקה המקורית של להקת אסטרל פרוג'קשן . היצירה המוזיקלית וההופעה הייחודית יתווספו למופעי ההקרנה, הלייזרים האפקטים הויז'ואלים המגיעים מחו"ל. יצוין כי הלהקה לא תופיע ב- Coca-Cola Planet ורק היצירה שחיברה תנוגן שם.


שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: " אטרקציית ה- COCA-COLA PLANET ממשיכה בחיזוק הקשר בין קוקה- קולה לבין עולם המוזיקה מתוך הבנה כי המוזיקה היא גורם מרכזי, משפיע ומחבר,בקרב הצעירים. מוזיקה היא עולם מלא של תחושות וחוויות המפעילות את כל החושים. על בסיס תפיסה זו יצרה החברה את פרויקט הדגל 'כפר המוזיקה קוקה-קולה' ועכשיו היא מביאה את ה- COCA-COLA PLANET ההופך את המוזיקה ליצירה תלת מימדית ומרחיב את האחיזה שלנו בעולם המוזיקה ".


כרטיסים להופעה ניתן יהיה להשיג באתר המוזיקה של קוקה-קולה: www.mymusic.co.il החל מה-14 בפברואר, בתמורה להקשה של 15 קודים המופיעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה ו/או דיאט קוקה-קולה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס