הדיוור השיווקי עובד: 30 מיליון ש"ח בהקלקה אחת


חברת hi net המטפלת בתקציב האינטראקטיב של חברת אפסילון (בית השקעות) בחודשים האחרונים, הניבה תוצאה בלתי צופיה ומרשימה: לקוח מוסדי ראה בשבוע שעבר את הדיוור השיווקי של החברה החזיר תגובה עם 30 מיליון שקל.



מ hi net נמסר כי פעילות החברה מתבססת על דיוורים ובאנרים שאמורים לפנות לקהל יעד פוטנצאלי להשקעות של מינימום 350 אלף ₪.



שי בן ארי, מנכ"ל חברת hi net ציין נוכח ההצלחה המרשימה כי hi net הינה בין משרדי האינטראקטיב היחידים שמחויבים לתוצאות הקמפיין.



קבוצת HI-NET נוסדה בשנת 2000 ועוסקת בפיתוח מסחרי באינטרנט של גופים כלכליים וחברות עסקיות. הקבוצה משלבת ייעוץ אסטרטגי, שיווקי, ארגוני ועסקי יחד עם ליווי ביישום מערכי שיווק ומכירות ברשת.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים