אתר האינטרנט עכבר העיר Online, שהושק בתחילת חודש ינואר 2007 לקהל הרחב, מסכם את פעילות ההשקה לקהל הרחב בפעילות שיווק וקד"מ יוצאת דופן במקומות בילוי ידועים ברחבי הארץ. הפעילות הייחודית התמקדה באזורי הבילוי בערים מרכזיות בארץ, וביניהם ציר מוריה בחיפה, מתחם שינקין בתל-אביב, מתחם שוק מחנה יהודה בירושלים, מתחם אזור התעשייה הישן בראשון לציון ואזור פארק המדע ברחובות.
במסגרת הפעילות, שהופקה ונערכה ע"י חברת גרילה M בהיקף של כ- 150 אלף ₪, נכנסו זוגות של שחקנים, כבליינים צעירים, לעשרות מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי הומים ברחבי הארץ, ולאחר השתלבותם במרחב, החלה בת הזוג לזעוק "עכבר, עכבר, ראיתי עכבר!!".
בן זוגה ואנשי הצוות במקום, החלו מיד לחפש את העכבר תוך כדי יצירת המולה והתעניינות גוברת בקרב הנוכחים במקום. כעבור זמן קצר, הרים בן הזוג, עכבר מחשב שהוכן מראש במקום והרגיע את המבלים המשועשעים: "הירגעו, זה רק עכבר העיר און-ליין…"
בסיום כל מופע חולק לנוכחים במקום שי קטן מעכבר העיר און-ליין – תיזכורית למחשב, שעליה מופיעות דמויות עכבר העיר און-ליין החדשות וכתובת האתר.
פעילות הקד"מ תועדה כולה בווידיאו, ומתוכה בחרו אנשי עכבר העיר Online את הקטעים המצחיקים והמשעשעים ביותר וערכו אותם לסרטון שיווקי, שמופץ ברשת האינטרנט.
מ"עכבר העיר" נמסר כי "מטרת המהלך השיווקי היא ליצור חשיפה גדולה בקרב קהל היעד לאתר ולתוכן האיכותי שאותו הוא מציע. עכבר העיר און ליין מגיע אל הקהל שלו בדיוק במקומות בהם הוא מתמחה ורלוונטי – מקומות הבילוי והפנאי".