הגרנד קניון בחיפה יוצא במסע פרסום רחב להשקת ה"בוקסינג דיי"

הגרנד קניון בחיפה יוצא השבוע במסע פרסום רחב לרגל השקת מבצע ה"בוקסינג דיי", שיערך ב- 7-8 למרץ 2007. במסגרת הבוקסינג דיי יערכו הנחות של עד 70% הנחה על כל קולקציית החורף בחנויות האופנה בגרנד קניון.



הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי וורשבסקי בתקציב של חצי מיליון ₪ כולל: הפקת מגאזין מיוחד לקניון שיחשוף את כל המבצעים, ההטבות וההנחות של המותגים בקניון על קולקציית חורף 2006, ביניהם: רנוAר, הוניגמן, דיזל, ml, TNT, קסטרו, לי קופר ועוד. כמו כן הקמפיין כולל שלטי חוצות, ג'ינגל ברדיו ומודעות בעיתונות מקומית.



ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון מסר כי: "מבצע הבוקסינג דיי מכוון לפני חג הפסח במטרה להעניק לצרכנים מכל רחבי הארץ, את האפשרות לרכוש "מציאות" בתחום האופנה לילדים, לצעירים, לנשים ולגברים".



לדבריו: "להערכתנו, המבצע שנערך יכניס ביומיים של המבצע בין ה- 7-8 למרץ כ- 40 אלף איש ביום, לעומת 25 אלף איש שמגיעים מידי יום לגרנד קניון".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת