לפני כחודש הודיעה יוניסל (unicell) כי היא מקימה את "Mobi" חברה לפרסום סלולרי הראשונה בישראל, המתמחה בפרסום אינטראקטיבי במדיה הסלולרית, ביצירה וניהול תוכן סלולרי עבור מותגים ובבניית מועדוני לקוחות סלולריים. בין לקוחות החברה כבר נמנים חברת קשת, קוקה-קולה, דפי זהב, אגד, אל על, סופר-פארם, בנק דיסקונט ועוד רבים אחרים.
"Mobi" מתבססת על טכנולוגיה ייחודית לחשיפת תכנים, הפצה וניהול תוכן סלולרי שפותחה בחברת יוניסל, ועל פתרונות חדשניים למשרדי פרסום, משרדי אינטראקטיב ומפרסמים.
הקמפיין החדש עבור איזי-פורקס יכלול פעילות באמצעות מנוע החיפוש הסלולרי "1212". משתמש שיבקש למצוא, באמצעות הטלפון הסלולרי, מידע בנושאים כגון: מט"ח, השקעות וכדומה וישלח את מילות החיפוש הללו ב – SMS אל המספר 1212, יקבל רשימת תוצאות אשר בראשן פירסום וקישור לאתר האינטרנט הסלולרי של איזי-פורקס.
עוד נמסר מהחברה כי לחיצה על הקישור תוביל את הלקוח אל אתר האינטרנט הסלולרי שהוקם במיוחד לפעילות. הקמפיין יכלול פעילות סלולרית אינטראקטיבית הכוללת גישת לקוחות למידע פיננסי, משחקים סלולרים ותקשורת ישירה של החברה עם לקוחות שישתתפו בפעילות. המהלך השיווקי באמצעות הסלולר ישתלב בפעילויות השיווק האחרות של חברת איזי-פורקס ויאפשר אינטראקציה מלאה עם קהל הלקוחות.
משה וסרמן, מנכ"ל איזי-פורקס ישראל, מסר כי פעילות הפרסום הסלולרית מהווה נדבך חדש המצטרף למערך השיווק המגוון של החברה. גיא עמי-עד, מנכ"ל mobi, ציין כי הפעילות הנה ייחודית גם בהשוואה לפעילויות סלולריות דומות בחו"ל: "הקמפיין הסלולרי הנוכחי מאפשר לאיזי-פורקס גישה לקהלים חדשים בנקודות מפגש לא שגרתיות. השילוב עם מערכות הטכנולוגיה של החברה ומשך הקמפיין יוצרים חוויית לקוח איכותית".