חברת התיירות גוליבר מעלה קמפיין בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) וברדיו מקומי (רדיו חיפה ורדיו תל אביב) בהיקף של כ- 200 אלף דולר.
הקמפיין, שיתחיל ב – 6 במרץ 2007 ויימשך שבועיים, יכלול תשדירים של 6 ו – 10 שניות בטלוויזיה ויציג את הסיסמא: "גוליבר – לצאת חכם". הקמפיין עולה לרגל תחילת עונת תיירות האביב.
המסר העיקרי של הקמפיין והמלווה את התשדיר הוא: "אפשר לצאת לחו"ל, ואפשר לצאת חכם לחו"ל. גוליבר – ענק התיירות באינטרנט – לצאת חכם!".
לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, המסר של התשדיר הוא שכאשר מזמינים חופשה לחו"ל ובישראל, יש ל"פקוח את העיניים" – לבדוק ולהשוות את איכות החופשה אשר מזמינים. "יש היצע עצום של אפשרויות נופש, וחשוב להשוות בין האפשרויות השונות על מנת לצאת חכם".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום NEXT.