הייניקן עולה בקמפיין טלוויזיה "חובק עולם" לקראת משחקי הצ'מפיונס ליג


חברת טמפו משווקת הייניקן בישראל מעניקה זו שנה שניה ברציפות, חסות ראשית למשחקי "הצ'מפיונס ליג". תחילת המשחקים של עונה זו הייתה בספטמבר 2006 ושני חצאי הגמר, והגמר הגדול, מתקיימים במהלך חודשים אפריל ומאי 2007.



בירה הייניקן מחזיקה בנתח שוק של כ 10% משוק הבירה בישראל. מותג הבירה המוביל הוא גולדסטאר (30%) גם הוא של חברת טמפו.



הייניקן היא אחת מארבע נותנות החסות העיקריות של משחקי ליגת האלופות בכדורגל לצד: פורד, מאסטרקארד, וסוני פלייסטיישן. "חלק מרכזי מהפעילות השיווקית סביב אירועי ליגת האלופות יתמקדו בעיר אילת השנה" אומרת קרן מושעי, מנהלת מותג הייניקן ישראל.



הקמפיין יציג סדרת סרטונים שצולמו בכל מיני מקומות בעולם. כאשר בכל מקום הייניקן מציגה פן אחר מעולם הכדורגל. הקמפיין יושק תחת הסיסמא: "בכל העולם צופים בליגת האלופות רק עם בירה אחת, הייניקן".



ההשקעה בקמפיין כ: 1,000,000 ₪.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס