חברת "מוסיקה פלוס", המתמחה ב-20 השנים האחרונות בתחום שרותי המוסיקה, עוברת בימים אלה מיתוג מחודש, בהשקעה של מליון ₪ ותקרא מעתה de' PLUS. .
מהחברה נמסר כי המיתוג החדש התבצע בין היתר משום ש"על מנת להתפתח בשוק המקומי והבינלאומי יש צורך לאגד תחת מותג אחד את כל תחומי העיסוק הענפיים של החברה."
עוד נמסר כי עם השקת המותג החדש, מתפתחת החברה בתחומים שונים – מרחיבה פעילותה בחיי הלילה בתל-אביב עם פתיחת מועדון חברים ייחודי בחודש מאי השנה, נמצאת בהליכי פיתוח ליין מוצרים בתחום האירועים ומעמיקה כניסתה לתחום הייעוץ המוסיקלי עם מוצר חדשני ללקוחותיה, אשר ייחשף בקרוב.
הקבוצה החלה את דרכה בתחום המוסיקה בתחילת שנות ה-80 והייתה הראשונה ליצור את החיבור בין המיניסטרים לשוליים, ובכך להביא למרכז הבמה את תרבות הדאנס והמוסיקה האלקטרונית ואת התרבות האלטרנטיבית.
במרוצת השנים שלחה זרועות תמנון לתחומים שונים ומגוונים: שירותי מוסיקה ווידאו-ארט לאירועים פרטיים של השמנ והסלתה של מדינת ישראל, ייזום והפקת אירועי חוצות ענקיים כגון מצעד האהבה – אירוע החוצות הגדול במזרח התיכון, שהפך שם דבר ומשתתפים בו כל שנה כ- 250,000 איש, שירותי הפקה לגופים עסקיים של מיטב החברות המסחריות בישראל, בית ספר למוסיקה עכשווית, ייבוא מופעים מוזיקליים מחו"ל, ייצוג אמנים ישראליים לאירועים, הפקת דיסקים, ניהול סטואה, בית האירועים שבקיבוץ געש שבבעלותה, אשר הפך בקונספט הייחודי והשונה שלו לאחד מגני האירועים המבוקשים לאירועים פרטיים ומסחריים, ועוד.
עמית רונאל- שליו מנכ"ל ובעלים של קבוצת de'plus מסר כי: "בשנים האחרונות העמיקה החפיפה בין ענפי האירועים, הבילוי ותרבות הפנאי. כגוף החי ונושם ענפים אלו למעלה מעשרים שנה, הבנו כי אנו יכולים לקחת את ה DNA שלנו, וליישם אותו בתחומים נוספים המשיקים עם פעילותנו כיום. זיהינו כי אין שום מותג חזק ומשמעותי אשר פועל סינרגטית בתחומים אלו, de'plus מהווה פלטפורמה שתאפשר את הרחבת הפעילות המתוכננת."
עוד הוסיף רונאל כי כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנעשה בשיתוף עם דן בן ארי ואוליביה אסולין מחברת Parazar נבחר סלוגן חדש לקבוצה – "make a wish…it may come true", רעיון המתאר בתמציתיות את הפילוסופיה של הקבוצה – "אנו מרשים לעצמנו לחלום ולבקש משאלות.