רשת "קרביץ" חברה לרשת האופנה "פוקס" לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע אטרקטיבי משותף: קונים ב"קרביץ" שני ראשי דיו או מדפסת של המותג HP ומקבלים 100 ₪ תלושים למימוש ברשת האופנה "פוקס" ללא תנאים או הגבלות.
המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה (בערוץ 2 ובערוץ 10) ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון – גולדמן" המשמש כמשרד הפרסום של שתי החברות, בהיקף השקעה של 250,000$.
לאחרונה הצטרפה קרביץ לשורותיו של משרד הפרסום "זרמון גולדמן", והצהירה שבכוונתה לאמץ אסטרטגיה פרסומית חדשה שתתנהל בהתאמה למהלכים שיווקיים חדשים אותם מתכוונת החברה לבצע בשנה הקרובה.
הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם פוקס הינו נדבך ראשון במדיניות הפרסום, שלראשונה תתמקד בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג עד כה.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לרשת האופנה "פוקס" הנתפסת כצעירה ונועזת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז בפן התדמיתי של החברה ולהבליט ערכים דומים המאפיינים את המותג "קרביץ" – "צעיר", "רענן", "נועז", "עכשווי" ו"מוביל".
לדבריו: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות המתאפיינות בקהלי יעד דומים, מציע בעצם ערך מוסף לצרכן – מבצע אטרקטיבי למוצרי לייף סטייל שנמצאים כיום בכל בית".
עוד הוסיף זילכה כי: "אנו צופים שכ – 8,000 צרכנים יממשו את המבצע המוצע".