TNS הבינלאומית רכשה את Sorensen Associates: משיקה סקטור של מחקרי קמעונאות והתנהגות קונים

חברת TNS טלסקר הודיעה הבוקר על רכישת Sorensen Associates בידי חברת האם שלה TNS העולמית ועל השקת סקטור בינלאומי של מחקרי קמעונאות והתנהגות קונים. חברת Sorensen מתמחה במחקרים בנקודות המכירה מזה כ 30 שנה ונחשבת מהמובילות בארה"ב ובעולם. החברה פיתחה טכנולוגיית מעקב חדשנית אחר קונים (PathTracker®) והינה מומחית עולמית בהבנת התנהגות קונים, מוטיבציה לקניה ותפיסות בנקודות המכירה.



רכישת Sorensen והקמת התחום באה במטרה לספק צרכים גוברים והולכים של לקוחות למחקרי קונים מתוחכמים, מחזקת משמעותית את תחום מחקר הקונים בקבוצת TNS בעולם ובישראל, והופכת אותה למובילה עולמית בנושא.



בעקבות הרכישה תוכל TNS להציע מידע מלא של מסע הקניה מהשלב שלפני כניסתו של הקונה לחנות ועד השלב שבו הקונה ביצע את הרכישה ולאפשר העמקה משמעותית של הבנת הקונה והחלטותיו בנק' המכירה. ההתמחות השיווקית של TNS מאפשרת להבין מוטיבציה צרכנית ומשמעותם של מותגים עבור צרכניהם. TNS גם מפעילה בעולם פאנל צרכנים עולמי (TNS World Panel) המודד התנהגות קניה רציפה. שילובן של התמחויות קיימות אלה עם הידע שמביאה עמה Sorensen תספק ראיה הוליסטית ומודלים משולבים להבנת הקונה בנקודת המכירה.



מנכ"ל TNS העולמית DAVID LOWDEN אמר כי יצרנים וקמעונאים חשים כי הם בעלי שליטה הולכת ופוחתת על החלטת הקניה ולכן זקוקים למידע ותובנות עשירות על התנהגות והעדפות הקונים. חנה גוטליב מנכ"ל קבוצת TNS ישראל מחקרים יעודיים, אומרת כי רכישה זו מאפשרת לחברה להציע ללקוחותיה, קמעונאים ויצרנים, דרכים למקסם את הפוטנציאל שלהם בנקודת המכירה בתכנון החנויות ובשיווק המוצרים.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס