פרסום אינטראקטיבי 2004: נרשמו יותר ממיליון כניסות לפרסומות אינטראקטיביות בטלוויזיה

גידול בולט בהיקף הפרסום האינטראקטיבי בטלוויזיה, והרחבה של התוכן השיווקי עם שיעורי כניסה מרשימים של הצופים בפרסומות – אלה המגמות העיקריות העולות מסיכום נתוני ענף הפרסום האינטראקטיבי של חברת "EMTV" לשנת 2004.


מסיכום EMTV להיקף ההוצאה לפרסום אינטראקטיבי עולה, כי היקף ההשקעה של מפרסמים במדיה האינטראקטיבית גדל ביותר מ- 80 אחוז (!!!) בשנת 2004 לעומת 2003. היקף ההשקעה בפרסום אינטראקטיבי הסתכם בשנה החולפת בכ- 3 מיליון ₪, לעומת פחות מ- 1.7 מיליון ₪ ב- 2003. על פי אומדני חברת EMTV, המפרסמים ומשרדי הפרסום למדו את יתרונות המדיה האינטראקטיבית ומשלבים אותה בתמהילי המדיה .


עוד עולה מהנתונים שחלקו היחסי של ערוץ 10 נשמר גם במדיה האינטראקטיבית ועומד על כ- 30 אחוז מההוצאה בגין השידור האינטראקטיבי.


הקמפיינים האינטראקטיביים המובילים ב- 2004:










































מספר כניסות


לקמפיין


המותג/הקמפיין


החברה



105000


קידומות חדשות


פלאפון



71000


צעירים


סלקום



42000


שנת הלב


מכבי שירותי בריאות



37000


מסלולים מקזזים


בנק הפועלים



28000


אמור אמור


לוריאל



27000


סלקום&פוקס


סלקום




כמות זמן החשיפה בממוצע לספוט של הצופים בשידור האינטראקטיבי


לפי קטגוריות:






























זמן לספוט (בשניות)


קטגוריה



150


תקשורת



120


קוסמטיקה



112


פיננסים



90


מזון ומשקאות



60


מנויים והתרמות




כמות כניסות ממוצעת לספוט בפריים לפי קטגוריות (שנתי):






























כמות לספוט


קטגוריה



2300


תקשורת



1800


קוסמטיקה



1600


פיננסים



900


מזון ומשקאות



650


מנויים והתרמות


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס