גידול בולט בהיקף הפרסום האינטראקטיבי בטלוויזיה, והרחבה של התוכן השיווקי עם שיעורי כניסה מרשימים של הצופים בפרסומות – אלה המגמות העיקריות העולות מסיכום נתוני ענף הפרסום האינטראקטיבי של חברת "EMTV" לשנת 2004.
מסיכום EMTV להיקף ההוצאה לפרסום אינטראקטיבי עולה, כי היקף ההשקעה של מפרסמים במדיה האינטראקטיבית גדל ביותר מ- 80 אחוז (!!!) בשנת 2004 לעומת 2003. היקף ההשקעה בפרסום אינטראקטיבי הסתכם בשנה החולפת בכ- 3 מיליון ₪, לעומת פחות מ- 1.7 מיליון ₪ ב- 2003. על פי אומדני חברת EMTV, המפרסמים ומשרדי הפרסום למדו את יתרונות המדיה האינטראקטיבית ומשלבים אותה בתמהילי המדיה .
עוד עולה מהנתונים שחלקו היחסי של ערוץ 10 נשמר גם במדיה האינטראקטיבית ועומד על כ- 30 אחוז מההוצאה בגין השידור האינטראקטיבי.
הקמפיינים האינטראקטיביים המובילים ב- 2004:
מספר כניסות לקמפיין | המותג/הקמפיין | החברה |
|
105000 | קידומות חדשות | פלאפון |
|
71000 | צעירים | סלקום |
|
42000 | שנת הלב | מכבי שירותי בריאות |
|
37000 | מסלולים מקזזים | בנק הפועלים |
|
28000 | אמור אמור | לוריאל |
|
27000 | סלקום&פוקס | סלקום |
|
כמות זמן החשיפה בממוצע לספוט של הצופים בשידור האינטראקטיבי
לפי קטגוריות:
זמן לספוט (בשניות) | קטגוריה |
|
150 | תקשורת |
|
120 | קוסמטיקה |
|
112 | פיננסים |
|
90 | מזון ומשקאות |
|
60 | מנויים והתרמות |
|
כמות כניסות ממוצעת לספוט בפריים לפי קטגוריות (שנתי):
כמות לספוט | קטגוריה |
|
2300 | תקשורת |
|
1800 | קוסמטיקה |
|
1600 | פיננסים |
|
900 | מזון ומשקאות |
|
650 | מנויים והתרמות |
|