פורטל ההיכרויות www.cupid.co.il , יוצא בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן "מדברים בכנות ". קמפיין ייחודי וחדשני אותו מובילים גולשים מהאתר המעלים בעיות שונות מעולם הדייטינג ודרכים לפתרונן.
הקמפיין האינטרנטי המועלה באמצעות חברת האינטראקטיב ,Next-in יוצא לדרך בהשקעה של 50,000$.
ב'קופידון' אומרים כי בעקבות משאל מקיף בקרב גולשי האינטרנט התברר כי רבים מהגולשים באתרי היכרויות באינטרנט נתקלים בבעיות של חוסר שקיפות והיעדר כנות, דבר המקשה עליהם למצוא את בני הזוג המתאימים. "זאת הסיבה שבקמפיין "מדברים בכנות " יציעו הפרזנטורים של האתר להיות כנים ושקופים לגבי כוונותיהם על מנת לבנות קשר אמיתי".
עוד נמסר מהאתר כי הקמפיין יעלה באופן מקיף בפורטלים המובילים ברשת כגון: MSN נענע,
ו-netex שפיתח טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. הקמפיין האינטרנטי המועלה כאמור, באמצעות חברת האינטראקטיבnext-in in יבוצע במדיה אלטרנטיבית וחדשה שנבנתה במיוחד לקמפיין זה. "המדיה תכלול",מדגישים באינטראקטיב, "מיקומים חדשים ופורצים את מעטפת הפרסום המוכרת עד היום ובכך מחנכים לאזורי צריכה חדשים".
לדברי אהוד לוי, מנכ"ל ספארק נטוורקס, "קמפיין "מדברים כנות" הוא פיתוח חדשני בתפיסתו, לראשונה המותג cupid מדבר באמצעות הגולשים ומציג את הפתרונות לעולם ההיכרויות באינטרנט. הקמפיין הייחודי מתמודד לראשונה עם בעיית הכנות באינטרנט ומציג פתרונות המבוססים על ניסיונם של הגולשים."