לראשונה: פורטל ההיכרויות cupid.co.il יוצא בקמפיין פרסומי. הסלוגן: "מדברים כנות"

פורטל ההיכרויות www.cupid.co.il , יוצא בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן "מדברים בכנות ". קמפיין ייחודי וחדשני אותו מובילים גולשים מהאתר המעלים בעיות שונות מעולם הדייטינג ודרכים לפתרונן.



הקמפיין האינטרנטי המועלה באמצעות חברת האינטראקטיב ,Next-in יוצא לדרך בהשקעה של 50,000$.



ב'קופידון' אומרים כי בעקבות משאל מקיף בקרב גולשי האינטרנט התברר כי רבים מהגולשים באתרי היכרויות באינטרנט נתקלים בבעיות של חוסר שקיפות והיעדר כנות, דבר המקשה עליהם למצוא את בני הזוג המתאימים. "זאת הסיבה שבקמפיין "מדברים בכנות " יציעו הפרזנטורים של האתר להיות כנים ושקופים לגבי כוונותיהם על מנת לבנות קשר אמיתי".



עוד נמסר מהאתר כי הקמפיין יעלה באופן מקיף בפורטלים המובילים ברשת כגון: MSN נענע,


ו-netex שפיתח טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. הקמפיין האינטרנטי המועלה כאמור, באמצעות חברת האינטראקטיבnext-in in יבוצע במדיה אלטרנטיבית וחדשה שנבנתה במיוחד לקמפיין זה. "המדיה תכלול",מדגישים באינטראקטיב, "מיקומים חדשים ופורצים את מעטפת הפרסום המוכרת עד היום ובכך מחנכים לאזורי צריכה חדשים".



לדברי אהוד לוי, מנכ"ל ספארק נטוורקס, "קמפיין "מדברים כנות" הוא פיתוח חדשני בתפיסתו, לראשונה המותג cupid מדבר באמצעות הגולשים ומציג את הפתרונות לעולם ההיכרויות באינטרנט. הקמפיין הייחודי מתמודד לראשונה עם בעיית הכנות באינטרנט ומציג פתרונות המבוססים על ניסיונם של הגולשים."

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח