בייביליס פריז, המותג העולמי ומובילת תחום טיפוח השיער בישראל, עולה בקמפיין אינטראקטיבי בו תבחר "מיס בייביליס הישראלית 2007".
הקמפיין יעשה שימוש בפלטפורמות חדשניות באינטרנט כגון שיתוף פעולה עם אתר הוידאו המוביל בישראל Flix, תוכן שיווקי בתפוז, פעילויות שיווק ייחודיות הנעזרות בצעירים אשר מייצרים באזז ברשת (word of mouth). הקמפיין מנוהל באמצעות חברת teenk , אתר "לאישה" באינטרנט ובאנרים באתרים ממוקדים לקהל היעד.
מהחברה נמסר כי במסגרת הקמפיין, תוזמנה הגולשות לשלוח סרטון וידאו לאתר בייביליס באינטרנט אשר יתארח בזמן התחרות באתר Flix של תפוז. בסרטון, על הגולשת לספר מה היא הייתה אומרת או עושה לו זכתה בתואר "מיס בייביליס הישראלית 2007". הסרטון שיזכה בדרוג הגבוה ביותר על-ידי הגולשים, יזכה את המצולמת בו בפרס הראשון – כרטיס טיסה לפריז ואירוח חלומי בעיר האורות.
קמפיין "Miss Babyliss", יעלה באתר www.babyliss.co.il, היום וימשך כחודש ימים. בנוסף לקמפיין האינטרנט, תקיים בייביליס גם פעילות קד"מ בקניונים, במסגרתה תציב עמדות התנסות במוצר הדגל של החברה – מחליק שיער קרמי, בסיוע ספרים מקצועיים.
לצד כל עמדת התנסות תוקם גם עמדה שתציע להצטלם בוידאו לאתר www.babyliss.co.il לטובת השתתפות בתחרות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אידיאולוג'יק מוערך בכ- 200 אלף דולר.