ערב פסח 2007: גידול של 20% בפעילות DOOR TO DOOR בעיקר בתחום הנדל"ן ורשתות קמעונאיות



הימים שלפני חג הפסח הינם ימי שיא בפעילות הכלכלית.



גיא רזניק, מנכ"ל חברת "דיירקט ליין", רשת הפצה, דיוור ישיר ושירותי דואר בפריסה ארצית, מציין שערב חג הפסח השנה, דהיינו בשבועיים לפני החג, חל גידול של כ – 20% לעומת שנה שעברה, במבצעי DOOR TO DOOR, בעיקר בתחום הנדל"ן ורשתות קמעונאיות מובילות.



בתקופה זו תפיץ החברה כ – 500,000 קטלוגים ועלונים, 350,000 מתלי דלת ודוגמיות.



רזניק מסביר: "חברות מובילות בשוק החליטו לעבור לשימוש בדיוור DOOR TO DOOR באופן שוטף וקבוע לקידום מבצעי מכירות, כיוון שנוכחו באפקטיביות המכירתית של המדיה לעומת מדיות אחרות מבחינת עלות – תועלת".



לדברי רזניק, בנוסף לתחום מוצרי צריכה שמגיע לשיאו בתקופה זו של השנה כפי שרואים במבצעים שעושים רשת design ID, קניון שבעת הכוכבים, קואופ ישראל ועוד, בולטים מבצעים של חברות נדל"ן כמו אפריקה ישראל, גינדי החזקות ועוד.


עוד מוסיך רזניק כי "מתברר שחג הפסח הוא תקופה בו יוצאות חברות הנדל"ן במבצעי מכירות באתרי הבנייה השונים ברחבי הארץ, לנוחות הקהל הרחב שחלקו בחופשה בחול המועד פסח".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת