מטריקס הודיעה כי 012 קווי זהב השיקה את מערכת ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) של חברת פיפלסופט בפרוייקט שביצעה בהיקף השקעה של כ – 8.7 מיליון ש"ח. מטריקס עם מערכת פיפלסופט גברה בפרוייקט זה על פתרונות של סיבל וקלריפיי של אמדוקס.
השקת מערכת ה-CRM, בה משתמשים מאות משתמשים, הינה חלק משדרוג כולל שמבצעת 012 קווי זהב במרכז שירות הלקוחות שלה, בו העתיקה את ארבעת מוקדי השירות שלה לראשון לציון וגייסה 400 עובדים מראשל"צ והסביבה. השדרוג כלל בנוסף התקנה והטמעה של מערכת Contact Center ומערכות לווייניות נוספות. סך הכל הושקעו בשדרוג מערך שירות הלקוחות כ-30 מיליון ש"ח.
סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 קווי זהב מסרה: "מערכת ה- CRM מגדירה מחדש את ערך השירות של 012 ללקוחותיה. עידן ה-CRM מציב אותנו, נותני השירות בפני מציאות חדשה אשר בה נוכל לקבל פרטי אינפורמציה רבים אודות הלקוח וכך לפלח את לקוחותינו ולהעניק לכל לקוח את רמת השירות, המכירה והתמיכה המתאימה לו ביותר". לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, מטריקס ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילת שוק ה- CRM בישראל. "למטריקס קרוב ל- 100 התקנות של מערכת פיפלסופט בישראל בארגונים הגדולים בישראל, ביניהם: הבנק הבינלאומי הראשון, חברת החשמל, מפעל הפיס, נייס, לאומי קארד, בנק טפחות, בנק המזרחי, ועוד. בשנה האחרונה בלבד עלו לאויר מערכות CRM מבית פיפלסופט אצל יותר מעשרה לקוחות. ההצלחה של מטריקס נגזרת בראש ובראשונה מסיפורי הצלחה רבים של הפרוייקטים הגדולים והמורכבים בישראל. למטריקס כ- 100 מומחי יישום הממוקדים במערכות פיפלסופט".
גוטמן הוסיף: "הזכיה ב- 012 קווי זהב מחזקת את מעמדה של מטריקס ופיפלסופט בשוק הטלקום בישראל, עם התקנות בקרב לקוחות כגון: כל חברות בזק – בזק, בזקכל, בזק בינלאומי, נטוויז'ן, ברק 013, נטוויז'ן ועוד. חשוב לציין כי חברת האצ'ינסון העולמית מיישמת פתרונות פיפלסופט בכל חברותיה ברחבי העולם. גם בישראל מפעילה פרטנר את מערכת ונטיב מבית פיפלסופט והיא בוחנת כיום שדרוג של המערכות".* יואל גלעד, סמנכ"ל טכנולוגיות 012 קווי זהב: "הקמת המערכת ויישומה הציבה בפנינו אתגרים טכנולוגיים ממדרגה ראשונה. בפרויקט הושם דגש על התמודדות עם קונסולידציה של מאגרי נתונים ממספר מערכות רב ואינטגרציה און-ליין עם מערכות הלגאסי של הארגון (כולל מערכת הביליינג של אמדוקס) באמצעות תשתית EAI (טיבקו) שהוקמה במסגרת הפרויקט".
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס, מערכת פיפלסופט משמשת ב- 012 קווי זהב כפרונט של הארגון וממנה מגיעים המשתמשים למערכות אחרות של הארגון. "ביישום המערכת השקיעה מטריקס עשרות שנות אדם".
אשכנזי הוסיף: "ביצוע פרוייקט CRM נוגע במרכז העצבים של חברה המבצעת אותו ובקשר עם לקוחותיה. "אחריות כבדה עומדת על כתפי האינטגרטור המבצע פרוייקט CRM ומטריקס עומדת בכך בכבוד. מטריקס ופיפלסופט נבחרות בשל היכולת לספק תוצאות, התמיכה המעולה, צוות המומחים וסיפורי ההצלחה של החברה בישראל בהשוואה למתחרים".
מוטי גוטמן: "פיפלסופט הינה ענק תוכנה עולמי. לאחרונה דווח כי אורקל רכשה את פעילות פיפלסופט, כאשר בעקבותיה הודיעה אורקל כי היא תמשיך ותפתח את מערכות פיפלסופט, תוך הקדשת משאבים ניכרים לעדכונים וגירסאות חדשות. בישראל הודיעה אורקל ישראל על כוונתה להמשיך ולהתבסס על הידע והניסיון הרב של מטריקס כגוף האינטגרציה המרכזי של פרוייקטי פיפלסופט.