רשת "cafe cafe" השלימה תהליך מיתוג מחדש – עולה לראשונה בקמפיין תדמיתי מקיף

רשת "cafe cafe" השלימה את תהליך המיתוג מחדש ומעולה לראשונה קמפיין תדמיתי מקיף. ההשקעה בקמפיין ובמיתוג החדש היא בעלות של כמיליון וחצי שקלים.



ממחקר שערכה הרשת בקרב צרכנים פוטנציאלים עלה כי הצרכן בישראלי מעוניין בחוויית בילוי מלאה, מעבר לצריכת הקפה או מנת אוכל קלילה ובסיסית. מתוך כך החלה רשת "cafe cafe" בימים אלו בתהליך מיתוג מחדש אשר ידגיש את בידולה של הרשת מרשתות קפה הקיימות כיום בשוק.



הקמפיין רחב ההיקף יעלה ב-1 במרץ ויימשך כחודש במגוון אמצעי מדיה : רדיו, שלטי חוצות, עיתונות יומית ומגזינים, עטיפת אוטובוסים ועוד.



רשת "cafe cafe" הוקמה לפני כ- 5 שנים ומחזיקה כיום 24 סניפים ברחבי הארץ, רובם בעיר ת"א. מאז ועד היום לא יצאה הרשת בקמפיין או במיתוג רשמי.



איש העסקים ובעלי הרשת רונן נימני מציין כי: "אנחנו נמצאים כעת בתנופת צמיחה משמעותית מבחינת הרשת ובימים אלו נפתחים תשעה סניפים חדשים בת"א ומחוצה לה. מצאנו לנכון לצאת בקמפיין מקיף בשלב זה, כדי להדגיש ולהעצים את החווית הבילוי השלמה אשר אנו מעניקים ללקוחותינו: קפה איטלקי איכותי, תפריט גורמה מגוון וחווית בילוי באווירה ביתית המתבטאת גם במערך שירות חדש ובעיצוב הדינאמי שיתאים את עצמו לכל אזור".



המיתוג מחדש:


מטרת תהליך המיתוג מחדש היא למעשה יצירת בידול של הרשת לעומת רשתות הקפה הקיימות ולהעצים את חוויית הבילוי השלמה המעניקה cafe cafe ללקוחותיה מעבר לתפריט עשיר ואיכותי.


עוד מציין נימני: "אנחנו למעשה החלוצים התל אביביים שיקיימו מעתה את החוק העירוני החדש המצריך שלטים בעברית לכל בית עסק ששמו לועזי. בפתח כל סניף של הרשת יוצבו שני שלטים: האחד בעברית והאחר באנגלית".



המיתוג מחדש ייצור אחידות בין כל סניפי הרשת הקיימים ותשעת הסניפים הנפתחים בימים אלו.


פעם אחת בנראות- סימני הזיהוי של הרשת- הלוגו והאביזרים הנלווים, ופעם שנייה במהות- אחידות בין תפריטי הרשת אשר שודרגו והורחבו.


לוגו הרשת יוחלף מצורתו האובאלית והצבעים שחור אדום לבן, לצורה מלבנית והצבעים יהיו מעתה חום, כתום ושמנת-צבעים המשדרים חמימות של בית, המזמינה את הלקוח להישאר זמן רב ב-cafe cafe.


בנוסף לכך, כל סניף ישא ציור או דיוקן המזוהה עם סביבתו האורבאנית כדי להדגיש את החיבור שלו ללקוחותיו ולמיקומו. (לדג' דיוקנו של שאול טשרניכובסקי יתועד על קירותיו של סניף קפה קפה ברחוב הנושא את שמו).


תהליך המיתוג נעשה באמצעות חברת המיתוג "פירמה".



הקמפיין


הקמפיין נועד לחזק את המיתוג ובעקבותיו, הוא צולם בהחלטה אסטרטגית כהפקת אופנה המשקפת את חיי היום יום בסניפי הרשת. הדוגמנים והדוגמניות הולבשו בדומה לאוכלוסיה הטיפוסית באזור, בסיטואציות שונות בבית קפה מקומי.


התמונות באות להדגיש את רוח הרשת ואת האווירה שהיא משדרת ללקוחותיה- אווירה אורבאנית מקומית ,עכשווית וטרנדית. כל מודעה תשא משפט המתקשר לסלוגן: "קח את הזמן לעצמך" או "קח את הזמן באהבה" וכו'.


המשפטים והצילומים מחזקים למעשה את הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין: "cafe cafe" –take your time.



רשת "קפה קפה", הנה בבעלותו הפרטית של איש העסקים רונן נימני. מנכ"ל הרשת הוא אבינועם בן מוחה. הרשת פועלת מזה 5 שנים, ומונה כיום 16 סניפים ובימים אלו נפתחים 9 סניפים נוספים ברחבי הארץ , מרביתם בגוש דן וסניף אחד בעיר סופיה אשר בבולגריה (גם סניף זה יעבור את תהליך המיתוג במקביל לתהליך בארץ). סניפי הרשת ממוקמים בעיקר ברחובות העיר, כאשר לכל סניף מאפיינים ייחודיים שהותאמו לאופי המקום בה הוא פועל.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח