אגד חוסכת 15% מן הפניות למוקד שירות הלקוחות על ידי שימוש בטכנולוגיה של אינטליגייט הישראלית


לאחר קצת יותר משלושה חודשים לאחר שהושקה מערכת המידע לנוסע של "אגד" באמצעות SMS מסתמן גידול מרשים בכמות הפניות החודשית לערוץ מידע זה. למערכת מגיעות 80,000 פניות מדי חודש ועל פי התחזית יגדל מספרן תוך שלושה חודשים ל-150,000 בחודש ועד סוף 2005 ל-200,000 פניות בחודש. במקביל חל קיטון של כ-15% בפניות למוקד המידע המאוייש של "אגד" המתופעל על ידי בזק און ליין, דבר שמצמצם משמעותית את עלויות תפעול המוקד. שיטת החיפוש החדשנית, המאפשרת העברת שאלות אודות קווי אוטובוס, מחירים ומועדי נסיעות, מתאפשרת בזכות טכנולוגיה שפותחה על ידי חברת אינטליגייט.



בנוסף לאפשרות משלוח שאילתות ב- SMS החלה חברת אגד להפעיל גם באתר האינטרנט את טכנולוגית החיפוש בשפה חופשית של אינטליגייט. גולשים לאתר של אגד (www.egged.co.il) יכולים להקליד את שאלתם בשפה חופשית ולקבל תשובה מהירה ומפורטת. לדוגמא, "מתי יש אוטובוס מהרצליה לת"א?" או "מתי 572 הבא?" או מהו הקו הנוסע מפתח תקוה לרעננה ומה המחיר?". המערכת תספק מענה הכולל את מספר הקו, המחיר ואת זמני הנסיעה ליעד המבוקש.



הטכנולוגיה של אינטליגייט מסוגלת להבין משפטים הבנויים בצורות שונות, צורות כתיבה שונות לשמות ערים (ת"א או תל-אביב) ואפילו שגיאות כתיב נפוצות.



על פי נתוני "אגד" רוב המשתמשים במערכת המידע הם בני נוער, סטודנטים וחיילים. לשירות זה תועלת ייחודית לחיילים המשרתים בבסיסים רחוקים ממרכז הארץ.



מיכל לוצקי, מנכ"לית "אינטליגייט", אומרת כי המערכת שפותחה על ידי החברה נותנת מענה יעיל ל-97% מהפניות. התקשורת בשפה הטבעית מאפשרת לקבל תשובה על כל שאלה בצורה מהירה ביותר וללא חיפוש ארוך או המתנה להקראת רשימה ארוכה.







לאתר אינטליגייט



אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס