שירותים שיווקים: "פז" השקיעה למעלה מ-10 מיליון ₪ בשדרוג חדרי השירותים


במסגרת קמפיין שסיסמתו "השירותים החדשים של פז, ניקיון שעוד לא פגשת", יוצאת חברת פז במהלך פרסומי נועז ובלתי שגרתי שנועד להביא לידיעת ציבור הנהגים בכבישים את זמינותם של חדרי הנוחיות החדשים והמודרניים שבתחנות פז ובחנויות yellow ומזמינה אותם להתאפק עד 'פז' וליהנות מתאי שירותים נקיים, "כמו בבית".



במהלך הקמפיין שיעלה בסוף השבוע של חוה"מ פסח (7-8.4.07) תחת הכותרת "ניקיון שעוד לא פגשת", יוצבו ע"י חברת TANK בכניסה ל-20 תחנות פז בהם שודרגו תאי השירותים, שלטים המציגים 3 דמויות בחורים בגודל טבעי כשהם בגפם, מטילים את מימיהם ועל גבם מופיע הכיתוב "תתאפק עד פז". הנהגים והמבקרים שיכנסו לאותן תחנות, יקבלו מגבונים היגייניים לניקוי האזורים האינטימיים.. במקביל, תיערך תחרות צילומים בין המבקרים בשירותים. אלו יתבקשו לצלם עצמם בסיטואציה ביתית ולהעלות את התמונות למיני-סייט שבאתר 'פז'.



לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה של 'פז', חגית קמין: "ההחלטה לבצע שדרוג משמעותי בחדרי השירותים שבתחנות ובמקביל להביא את הדבר לידיעת הציבור, התקבלה בעקבות מחקר Pulse אשר הראה כי בשל הרמה הלא נאותה של השירותים בתחנות התדלוק, אנשים לא מוצאים בהם אלטרנטיבה ראויה. "הרצון לייצר ערך מוסף לחוויה הקמעונאית בתחנות פז, תוך ניצול נוחות וזמינות התחנות על הדרך, יחד עם רצון לפתור צורך אמיתי של נהגים ועוברי אורח, הביא אותנו למחשבה כי הפיכת תאי השירותים בתחנות לידידותיים למשתמש, הינו מהלך חיוני וראוי לרווחת כולם", הדגישה קמין.



מחברת "פז" נמסר כי בפרויקט השדרוג טופלו עד כה חדרי שירותים בכ-110 תחנות מתוך למעלה מ-260 התחנות (בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון ₪) ובכלל זה התקנת עמדות החתלת תינוקות. עוד נמסר כי במהלך השנה הכוללת מתוכנן שדרוגם של כ-40 חדרי שירותים נוספים העשויים חומרים 'אנטי-ונדליזם'.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים