שיא גיוסי לקוחות למועדון קלאב 365

למרות המצב הכלכלי, המשביר לצרכן הגיע החודש לשיא בגיוס חברי מועדון לקלאב 365 הנאמד בלמעלה מ 445 אלף בתי אב, , לעומת 400 אלף, מינואר 2008, המהווים יותר מ – 20% מבתי האב בישראל. כמו כן גדל הממוצע של סל הקניה ברשת המשביר לצרכן ל – 260 לעומת 230 ₪ מינואר 2008 אשתקד.



אסף בן דב, מנכ"ל משותף במשביר לצרכן מסר כי: "שיא גיוס הלקוחות והגדלת סל הקניה במשביר לצרכן הינם תוצאת המציאות הכלכלית החדשה שנוצרה בארץ ובעולם.



לדבריו: המשביר לצרכן זיהה את המגמה החדשה לפני כ – 9 חודשים תוך הבנת צרכי הלקוח, גיבש אסטרטגיה המתמקדת בשילוב ארבעת הפרמטרים העיקריים: אטרקטיביות, חווית קניה, פריסה ארצית ומחירים חסרי תחרות, בכל הקטגוריות בהן המשביר לצרכן פועלת.



לדברי שירלי פאר יגרמן, מנכ"ל קלאב 365: במסגרת האסטרטגיה השיווקית לשנת 2009 יציע מועדון הלקוחות מידי חודש מגוון רחב של הטבות, מבצעים, הנחות ומתנות בלעדיים לחברי המועדון. לדוגמא: במהלך חודש פברואר ייתנו במחלקות השונות בכולבו מבצעים חסרי תקדים, כמו: הנחות של 60% במחלקות האופנה פלוס 20% הנחה נוספים לחברי המועדון, במחלקת ההלבשה התחתונה מציע המועדון הנחות של 50% פלוס 20% הנחה נוספים , מחלקת הקוסמטיקה מציעה הנחות של 40% פלוס 25% לחברי מועדון על מבחר בשמים מובילים, מחלקת עולם הבית מציעה 1+1 מתנה, במחלקת הנעליים 1+1 מתנה, ובמחלקת הספורט 50% הנחה פלוס % 20 הנחה נוספים לחברי מועדון.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת