אסם: "גידול של לפחות 12% במכירת מוצרי החג לעומת פסח 2006"


ההיערכות הלוגיסטית המתוגברת של אסם, שהחלה כבר לפני מספר חודשים, כוללת הכשרתם לפסח של המפעלים, קווי הייצור וצי המשאיות המיועדות להפצת המוצרים. מאסם מוסרים כי הייצור והאספקה יימשכו עד ערב החג ממש, זאת על מנת להבטיח מלאי מוצרים מספיק בכל נקודות המכירה בכל רחבי הארץ.



לדברי איציק צאיג מנכ"ל אסם סחר, "השנה צפוי גידול של לפחות 12% במכירת מוצרי החג, כאשר היקף הסחר בתקופה של שבועיים לפני החג בלבד זהה לזה של חודש מלא. עיקר הגידול צפוי בקטגוריות של החטיפים, עוגות ומאפה, NESCAFE ומרקים".



עוד הוסיף צאיג כי השנה יושם דגש מיוחד על מגוון מוצרים רחב המיועד גם לשוק המקצועי. "אסם מציעה פתרונות מלאים לארוחות כשרות לפסח לעסקי המזון הפעילים בחג: בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות, באמצעות חברת "נסטלה פוד סרוויס".



מהחברה נמסר כי "אסם תקדם את מוצריה בכל נקודות המכירה באמצעות תצוגות ומעמדים ייחודיים לחג, ותציע הוזלות ומבצעי מארזים אטרקטיביים".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת