רשת האופנה H&O ממשיכה למצב עצמה כ- H&M הישראלית – "שוכרת" את דורין פרנפורקט



רשת האופנה H&O ממשיכה למצב עצמה כ- H&M הישראלית. היום הודיעה הרשת שהמעצבת דורין פרנפורקט תעצב עבורה קולקציה של כ-30 דגמים בליין מיוחד ובלעדי. שיתוף הפעולה בין H&O ופרנפורקט נועד "לשלב את המוניטין והיוקרה של בית האופנה "דורין פרנקפורט" עם פריסת חנויות H&O ברחבי הארץ וחשיפת הקולקציה שעוצבה במיוחד עבור קהל יעד ישראלי רחב".



דר' ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O מסר כי הכוונה היא להציג את קולקצית "דורין פרנקפורט" בקדמת חנויות H&O ולתת לקולקציה הבלטה גם בחלונות הראוה. לדבריו מהלך זה נעשה "במודל" דומה לזה שנעשה ע"י H&M עם מעצבים בינלאומיים מובילים קארל לאגרפלד, סטלה מקרטני ואחרים. לדברי ד"ר פלג הקולקציה שתעוצב עבור H&O תהיה במחירים ההולמים את רשת H&O וההתקשרות מיועדת לעונת חורף 2007, לעונה אחת בלבד – גם זה על-פי "המודל של H&M".



דורין פרנקפורט, המעצבת הישראלית, היא בעלת בית אופנה ומיצרת סדרות מצומצמות במפעל הייחודי שלה בתל-אביב ומוכרת את עיצוביה ב- 22 חנויות שלה הפרושות ברחבי הארץ. לדברי פרנקפורט המיזם עם H&O הוא הזדמנות מצויינת להגיע לחשיפה של המותג "Dorin F" והאתגר בעיצוב קולקציה ייחודית שתרגש קהל יעד נירחב, משמח ומסעיר. לדבריה הקולקציה תעוצב בכתב ידה המיוחד, ותבודל בקמפיין הפרסום שתעשה רשת H&O.



רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ ונמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס