שוקי זיקרי פוגש את המוזות: יוצא ב"קמפיין רחוב טריטוריאלי"

לרגל השקת קולקציית השיער החדשה לאביב קיץ 2007 עולה מותג שוקי זיקרי בקמפיין חדש, רחב היקף בישראל. בעלות כוללת של 2 מיליון ₪. הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית, הפצה רחבה של קטלוג מהודר, מודעות בעיתונות נשים, בעיתונות המקצועית, במגזינים ועיטוף מלא של סניפי הרשת.



לראשונה רשת שוקי זיקרי יוצאת בקמפיין רחוב טריטוריאלי אשר יכלול את כל סניפי הרשת ברחבי הארץ, מאילת ועד קריית מוצקין ובקניונים בהם מצויים סניפי הרשת – דיילות יסתובבו בקניונים מובילים ברעננה, כפ"ס, ראשון לציון ואילת וברחובות ראשיים בערים שונות, בהם קיימים סניפים, ויחלקו שקיות ממותגות החושפות את תמונות הקולקציה.



הקולקציה החדשה, LA MUSE, על פי שוקי זיקרי, "מציגה את האישה של היום, אישה הרבה יותר מכוונות להגדרה עצמית, המרשה לעצמה לבחור בדרך שלה, מעזה לסמן קווים ברורים ומוגדרים. הקמפיין ילווה בפעילויות קד"מ שונות שיבוצעו על ידי הצוות המקצועי של רשת המספרות ובתי הספר המונה 150 אנשי צוות.



מייק זיקרי, מנכ"ל שוקי זיקרי: " שוקי זיקרי הוא המותג המוביל בישראל בתחום עיצוב השיער והטיפוח. אנו מעלים את קמפיין LA MUSE מתוך החלטה אסטרטגית לאגד את המותג על כל ענפיו תחת שפה פרסומית אחת. הקמפיין ילווה במשך השנה הקרובה את מותג שוקי זיקרי."



שוקי זיקרי, הנו אחד מעשרת מעצבי השיער המובילים בעולם והדמונסטרטור הראשי של לוריאל פריז העולמית. רשת שוקי זיקרי מונה 9 סניפים ו-2 מרכזי הדרכה ובהם כ-150 עובדים. כמו כן, כולל מותג שוקי זיקרי קו של 35 מוצרי פרימיום לטיפוח השיער.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס