חברת הדס למוצרים טבעיים, ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא מרחיבה את סדרת "רגיעון של הדס". החברה מחדשת את כל אריזות סדרת רגיעון, ובונה מותג מטריה חדש – "רוגע ושלווה", במסגרתו ישווקו מוצרי הסדרה. בשלב ראשון לאחר המיתוג ייצרה חברת הדס 50 אלף מוצרים מהסדרה החדשה, שישווקו ברשתות הפארמים ובבתי המרקחת בארץ.
בחודשים האחרונים ערכה חברת הדס מיתוג מחדש למוצריה, וכעת, גם סדרת רגיעון הפופולארית מצטרפת לתהליך, כשמוצרי הסדרה ישווקו באריזות חדשות, מעוצבות בגווני הירוק, עם לוגו מובלט של חברת הדס. מהחברה נמסר כי המוצרים החדשים יוצבו על המדפים בבתי המרקחת, בתי הטבע ורשתות הפארם החל מחודש אפריל הקרוב.
רגיעון של חברת הדס הינה סדרה טבעית להרגעה, המופקת מפורמולה צמחית, ונחשבת לפופולארית מאוד. בתקופת המלחמה האחרונה, יש לציין, עלה הביקוש למותג יותר מהרגיל, בעת שעלו מכירות מוצרי הסדרה בכ-20 אחוזים. הסדרה פופולארית גם בחו"ל, ומשווקת במקביל גם באירופה, ארה"ב ואף במזרח הרחוק.
מוצרי סדרת רגיעון הינם פרי פיתוח שבוצע במעבדות חברת פלוריש-הדס, והם מיוצרים במפעל תרופות (פלוריש), בעל תקנים רשמיים של ה-FDA, וזה יתרונם המשמעותי. בחברת הדס צופים להגדיל השנה את מכירות הסדרה השנה, כשהצפי עומד על 150 אלף מוצרים מהסדרה, המורכבים ממכירות לשוק המקומי ולייצוא בחו"ל.
סמנכ"ל הסחר של חברת הדס, איל בלום אמר היום כי "יותר מעשרה אחוזים מהאוכלוסייה מתמודדת עם מצבי לחץ. רבים מהם מעדיפים פתרונות טבעיים. וכך, לאור הצלחת סדרת רגיעון, החלטנו להשיק מוצרים נוספים שיענו לצורכי לקוחותינו – מוצר המתאים ליום ולילה, ורגיעון הנצרך בטיפות, הנחשבות לפופולאריות היום בתחום הרפואה".
השיווק של סדרת רגיעון החדשה יגובה במבצעים, בקמפיין מקומי בבתי המרקחת בתי הטבע ורשתות הפארם, במבצעי החדרה, במהלכי שיווק בנקודות מכירה, ועוד. ילווה אותו הסלוגן: "רגיעון – לפני שלוקחים תרופות הרגעה".