קונצרן SEIKO באמצעות רשת ROYALTI מעלה קמפיין אשר ילווה את סדרות השעונים:
HONDA BAR, PREMIER ו ARCTURA-
לראשונה בעולם השעונים, יבוסס מרבית הקמפיין באינטרנט.
הקמפיין, בעלות השקעה של כ-1,000,000 ₪, יעלה תחת הסיסמה: ITS YOUR WATCH THAT TELLS MOST ABOUT WHO YOU ARE…
מהחברה נמסר כי בנוסף לשיווק האינטנסיבי באינטרנט יעלה גם מסע פרסום הכולל מודעות בעיתונות ושילוט חוצות. עוד נמסר כי מדובר בחשיפתם של מגוון דגמי שעונים משוכללים המעוצבים בהשראת ספורט אתגרי, לוחות מכווני שעונים של מכוניות מרוץ ואופנועים.
הקמפיין יבוצע באמצעות משרד הפרסום: יוניברסל אריקסון.