ביטוח ישיר מכריזה על אסטרטגיה שיווקית חדשה

חברת ביטוח ישיר, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל הודיעה היום על השקת אסטרטגיה שיווקית חדשה. במסגרת התוכנית, תבסס ביטוח ישיר את מסר החדשנות והקדמה אותן מובילה החברה ואת התועלת הנובעות מכך ובהן: יעילות, חסכון במחיר, חסכון בזמן ודומה. האסטרטגיה תיושם על ידי סדרת מהלכים מהפכניים במהלך השנה הקרובה.



המהלך הראשון אותו משיקה ביטוח ישיר בימים אלה הינו אתר אינטרנט חדש בו יוכלו לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע באינטרנט הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב. מהחברה נמסר כי "ההליך קל, נגיש ונוח, מציב סטנדרט חדש וראשון מסוגו בישראל של רכישת פוליסת ביטוח לרכב. בנוסף, יוכלו לקוחות החברה לנהל באתר האינטרנט החדש את פוליסות הביטוח בזמן אמת של ביטוחי רכב, אופנוע ודירה, לקבל מידע, טיפים ושירותים משלימים".



השקת האתר החדש תלווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R". זהו הקמפיין הראשון תחת האסטרטגיה החדשה, שיעלה לאוויר ב- 12.4 תחת המסר: לא הגיע הזמן להתקדם בביטוח? עם הסיסמה המובילה: תתקדם. תרוויח! הקמפיין ישים דגש על התועלת המאפשרת לצרכן להתקדם ולחסוך. הקמפיין כולל טלוויזיה רדיו, אינטרנט וקולנוע ויימשך כשלושה שבועות. היקף הקמפיין מוערך בכ- 600,000$.



לוגו החברה גם לוקח חלק במהלך החדש ועבר שדרוג: איש הטלפון צועד ומותאם לשנות ה- 2000. בביטוח ישיר שמרו על הנכס הקיים תוך התאמתו לעולם חדשני ומתקדם המשלב את הגורם האנושי עם עולמות הטלפון, הסלולר והאינטרנט.



לדברי רענן סעד, מנהל השיווק בביטוח ישיר ביטוח ישיר הינו המותג הראשון שהביא לארץ את קטגוריית המכירה הישירה וללא סוכנים, מדובר בחברה פורצת דרך והאסטרטגיה השיווקית החדשה באה בעצם לתמוך ביתרונה של החברה ככזו. השקת שירות הרכישה באינטרנט היא אבן דרך נוספת המוכיחה את היות ביטוח ישיר חברה חדשנית ומתקדמת שתתן מענה תחרותי ברמת המחירים כמו גם ברמת המוצרים. לדברי סעד דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה. סעד מעריך שהצרכנים הופכים מתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה. להערכתו בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס