ג. יפית רכשה 50% ממניות חברת TRM מקבוצת גיל-עד תקשורת חברה לתכנון קניה ובקרת מדיה. המניות יוחזקו בחברת ג. קיד & young.
חברת TRM מקבוצת "גיל-עד תקשורת"(target rating media) שבבעלות גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ, הנה חברה המתמחה בתכנון קניה ובקרת מדיה. ההתמקדות העיקרית בתוכניות העבודה שנבנות על ידי TRM הינה השגת קהלי מטרה ולא פניה רחבה לבתי אב כפי שרוב השוק מתנהל כיום. "ג. יפית" הידועה כקונה מדיה במחירים מוזלים בשוק, קיבלה בשנים האחרונות עשרות הצעות מחברות מתחרות להיכנס כשותפה בחברת מדיה עצמאית המתמחה בתחום הבקרה.
מחברת "ג.יפית" נמסר כי "עד כה יפית נמנעה מלעשות כך והעדיפה להתמקד בשירותי פרסום ואינפורמציה לצרכן. מבחינת יפית זו הזדמנות טובה לתת לקוחותיה מענה הוליסטי הן ברמת המיתוג והקריאייטיב והן ברמת תכנון ובקרת המדיה הכוללת ניתוח קמפיניים ובניית מודלים להצלחה תוך שימוש בכלים ייחודיים שפותחו בחברה".
TRM הינה חברה המלווה לקוחות קטנים ובינוניים שמעוניינים לפרסם במדיה שמעל הקו
(ATL) ועוזרת להם לפרוץ את חסמי הכניסה שנבנו מסביב לרוב המידיות, תוך שימוש בטקטיקות שונות (בניית הסכמי win win לקוח-מדיה ועוד) כך שעמדתם הנחותה מול המפרסמים הגדולים והחזקים במשק מצטמצמת, הלקוחות הללו מקבלים הזדמנות שווה לגדול ולצמוח גם
בתקציבים קטנים.
תחום נוסף בו מתמחה TRM הינו רכש מדיה באינטרנט אחד התחומים העיקריים בה מתכננת החברה להתמקד בשנים הקרובות. גילי כהן מנכ"ל הקבוצה: "כבר היום אנחנו שחקנים מובילים ברכש המדיה באינטרנט ומתכננים להרחיב את פעילותינו בתחום שעתיד לגדול ולהיות אחת ממנועי הצמיחה המובילים בתחום רכש המדיה".