סמסונג סלולר עולה בקמפיין אינטרנט חדשני לטלפון המוסיקה SAMSUNG E250 – the music slider בהיקף של חצי מיליון ₪. קמפיין האינטרנט תחת המסר "תן למוסיקה להשתלט עליך", עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת "השתלטות" של סרטוני וידאו מתחת לתכני אתרים מובילים.
הקמפיין האינטראקטיבי מציע לגולשים לבחור את סוג המוסיקה האהוב עליהם מתוך ארבעה סגנונות – היפ-הופ, אלקטרוני, רוק כבד ופופ. עם ההקלקה, יעלה שיר מהופעה של להקה מהז'אנר שנבחר, בגודל מסך מלא. הקמפיין
יעלה באינטרנט באתרים דוגמת תפוז, Walla ו-Ynet למשך שבועיים.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, מטרת הקמפיין היא להדגיש את יכולת המוסיקה של המכשיר, המעניק מענה אופטימלי לחובבי מוסיקה החל מנגני MP3 ו-MP4,BT סטריאופוני, מגבר דיגיטאלי ומעבד צלילים, וגם רדיו FM מובנה.
עוד מציין זיתן כי, המהלך נועד לחזק את הקשר של סמסונג עם לקוחותיה תוך מתן הטבות אטרקטיביות "אנו רואים במשתמשי מכשירי סמסונג שגרירים הראשונים במעלה אשר בכוחם לחזק את המותג וככאלה, אנו מרגישים מחויבים, לתת להם ערך מוסף וממשי במסגרת השימוש שלהם במכשירי סמסונג".