אופנת "קדס קידס" לתינוקות ולילדים מציגה את קולקציית הקיץ בדמות מגזין להורים.
המגזין כולל כתבות בתחומי הקוסמטיקה לנשים, טיפוח, בישול ,תזונה, טיולי משפחה לחג ועוד.
החשיפה לקולקציה נמצאת במדורים השונים למשל כתבת בגדי ילדים ,הכוללת ראיון עם מעצבות קדס קידס, ובעיקר בעמודי הפרסום המסחריים ,שבין המדורים. סבינה דן-מאיר, מנהלת השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מוסרת כי "המגזין מציג עולם יותר הוליסטי של המותג. ההורים מקבלים פתרון מלא. לא רק קטלוג של בגדי ילדים אלא עיתון ממש עם כתבות ומדורים ,שכולם נוגעים בהורות. החשיפה לקולקציה היא מעודנת ולא זועקת מייד. זהו קונספט חדשני, מתאים יותר ובעל ערך מוסף."
עוד הוסיפה, דן- מאיר ואמרה: "למגזין מסוג כזה יש חיים ארוכים כי עיתון הוא גם שימושי. למשל מדור ההמלצות לטיולי משפחה בחג כולל טלפונים של מקומות ושעות פתיחה ,זה משהו שהורים יירצו להשתמש בו ולקחת איתם בחג." הקטלוג יחולק בכל סניפי רשת "קדס קידס" ברחבי הארץ וכמוסף במגזינים.