המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף חברת סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים פותחים קורס ייחודי בנושא ניהול מרכזים טלפוניים ומוקדי קשרי לקוחות. הקורס יעניק למשתתפים כלים מעשיים וידע אודות תהליך ההקמה, הפיתוח והניהול של שירות טלפוני יעיל ואיכותי. הקורס מיועד למנהלי מרכזי שירות אשר רוצים להעמיק את ידיעותיהם בתחום, עבור המיועדים לנהל והעומדים בפני הקמה של מרכז חדש. את הקורס יעבירו מיטב המומחים של סנסקום ומרצים אורחים כמו פרופסור אבישי מנדלבאום מהפקולטה לתעשיה וניהול בטכניון.
קורס ניהול מרכזי שירות טלפוני ייפתח ב- 1 במאי 2007 בכפר המכביה, ויכלול 9 מפגשים. לפרטים והרשמה 6711911 -03.
הקורס יעסוק בצדדים הרבים של הפעלת מרכז שירות טלפוני בהיבטים אנושיים תהליכים וטכנולוגיים ביניהם: ניהול ותפעול מרכז תוך התייחסות לניהול המשאב האנושי במרכז השירות הטלפוני, גיוס ומיון עובדים, דרכים להנעה ושיטות תגמול, שימור עובדים, שיטות עבודה ודיווח, ביצוע בקרה ומדדי תפעול, טכנולוגיה ומערכות הכולל סקירה של הטכנולוגיות הקיימות בשוק, שימוש באינטראנט, מערכות הקלטה ומערכות CRM.
הדגש לכל אורך הקורס יהיה על חשיפה ל"עולם האמיתי" של מרכזי השירות וזאת ע"י הקניית כלים מעשיים והצגת פתרונות ומתודולוגיות בתחום. בקורס שהינו היחיד מסוגו בארץ משתתפים מנהלי מוקדים מתחומים מגוונים ובסדרי גודל שונים כדוגמת ההייטק, הבטחוני, בנקאות, אשראי, תקשורת, שירותים, קמעונאות ועוד. על כן מתאפשרת למידה רב תחומית ו- Benchmarkingעל התנהלות מוקדים רבים.