הותר לפרסום: הסכם שיתוף פעולה ראשון בין בבילון ואינקרדימייל


לראשונה, תרגום ישירות בגוף המייל. שירותי התרגום של חברת האינטרנט הבינלאומית בבילון (בורסה לניירות ערך בת"א: בביל) ישולבו במוצר הדגל של חברת אינקרדימייל (IncrediMail Ltd., NASDAQ: MAIL). משתמשי הגירסה החדשה של אינקרדנמייל, IncrediMail, יוכלו מעתה לקבל תוצאות תרגום בתוכנת הדואר האלקטרוני שלהם, כך נודע ל- Allmarketing. עוד נודע כי ההסכם אף כולל שיתוף בהכנסות, במקרה שלקוח יבחר לשדרג ולהתקין את הגירסה המלאה של Babylon.



אלון כרמלי, סמנכ"ל שיווק ומכירות, בבילון אמר היום כי "אנחנו שמחים על ההזדמנות לחשוף את מיליוני המשתמשים של אינקרדימייל לתכונות הייחודיות של Babylon. הפתרון המשולב הינו יחודי, ואנחנו מאמינים שטמון בו ערך מוסף אמיתי ללקוחות אינקרדימייל".



ירון אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל אמר כי "שיתוף הפעולה עם בבילון וכלי המילון והתרגום שהוא מעניק ללקוחות שלנו, מחזקים את הבידול של Incredimail ממוצרי דואר אלקטרוני אחרים. תוכנת Babylon היא בעינינו כלי שימושי להפליא, שמאפשר למשתמשים לתקשר בצורה יעילה יותר, בין אם הם נעזרים בו בכתיבה או בקריאה של דואר אלקטרוני. אנחנו חושבים שזו תוספת בעלת ערך עצום למוצר שלנו".



בבילון מציעה כיום יותר מ-50 כותרי פרמיום במספר רב של שפות, מבתי ההוצאה לאור הגדולים בעולם: בריטניקה, אוקספורד, Larousse, Van Dale, Langenscheidt ונוספים. עם לקוחותיה נמנים מיליוני משתמשים פרטיים וארגונים גדולים כמו IBM, Philips, Ericsson, Fujitsu Siemens, Daimler Chrysler, Gillette/Braun, Xerox, Motorola, Lufthansa.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס