טמפו במהלך שיווקי בדרכים – "שכחת פחית פפסי מקס על הגג של האוטו"

טמפו, מובילה בימים אלו מהלך שיווקי יוצא דופן. קמפיין שטח לפפסי מקס תחת הסיסמה "שכחת פחית פפסי מקס על הגג של האוטו". במסגרת זו כ – 1000 מוניות ייסעו בחודש הקרוב בכבישי הערים הגדולות כשפחית ממוגנטת של פפסי מקס מוצמדת לגג המכונית וגוררת תגובות ספונטניות רבות.



זהו למעשה השלב השני של הפעילות קמפיין הבאזז לפפסי מקס. כאשר, בשלב הראשון, שזכה להצלחה רבה, חולקו כ – 5000 פחיות ממוגנטות לעובדי החברה, שנעו עימם בכבישי הארץ.



סיון נוי, מנהלת מותג פפסי מקס, מציינת כי קמפיין יוצא דופן זה, המציע רעננות וחדשנות בנוף הפרסומי העמוס ומעורר עניין ותגובות רבות, תואם את רוח המותג פפסי מקס, המזוהה עם ערכים של יצירתיות, נמרצות וחדשנות.






אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים