שופרסל יוצאת במהלך אסטרטגי בתחום הירקות והפירות האורגנים

רשת שופרסל יוצאת במהלך אסטרטגי בתחום הירקות והפירות האורגנים. היום הודיעה הרשת כי בכוונתה להרחיב את מגוון הירקות האורגניים ולהוזיל משמעותית את מחירם. עוד נמסר כי המהלך יחל ברשת "שופרסל ביג" תוך כוונה להרחיב לכלל הרשת.



במהלך זה קובעת שופרסל את זירת הקרב השיווקית העתידית-מאבק על בידול בשרותים הפרו-צרכניים. בנוסף, בכך מנסה הרשת לצמצם את יתרונה אל מול רשתות קמעונאיות עצמאיות שהוקמו לאחרונה ע"י יזמים פרטיים על טהרת סיגמנט ה"אורגניות".



בהנהלת שופרסל ציינו היום כי בשל גודלה ועוצמתה של הרשת, הצליחה "שופרסל" להוזיל בצורה משמעותית את מחירי התוצרת, הפער בין מוצרים רגילים למוצרים אורגניים קטן בעשרות אחוזים. עוד צוין כי החברה השקיעה משאבים רבים בפיקוח הדוק על התוצרת וחנויות הרשת. "הקמנו מערכת פיקוח הדוקה המפקחת על החקלאים, בתי האריזה, המחסנים וכל נקודות המכירה ב"שופרסל ביג". הפיקוח נעשה ע"י "אגריאור" החברה בפדרציה האורגנית העולמית ifoam", אומרים בהנהלת החברה.



תמיר בושניצקי, מנהל חב' קטיף בשופרסל, מוסר כי ההערכות למכירת ירקות אורגניים חייבה את הרשת להתקשר עם מגדלים להסכמים ארוכי טווח ולפתח במשותף מוצרים אורגניים לעתיד.



כחלק משיווק המהלך החליטה הרשת אף ליזום אריזה מיוחדת-ידידותית לסביבה למוצרים האורגניים, העשויה "על טהרת החומרים המתכלים".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס