עמותת "גדולים מהחיים" זכתה במקום הראשון בתחרות הקמפיין החברתי הנבחר לשנת 2004

בכנס השיווק השנתי של טלעד ועיתון דה מרקר שנערך במלון הילטון בת"א, זכתה עמותת "גדולים מהחיים" במקום הראשון בקטגוריית הקמפיין החברתי הנבחר לשנת 2004 עם הקמפיין "מבצע בשקל".



בתחרות השתתפו 20 ארגונים ועמותות וההצבעה נעשתה ע"י הגולשים באינטרנט. הפרס הראשון בו זכתה עמותת "גדולים מהחיים" הוא קמפיין טלוויזיוני שישודר בטלעד וקמפיין אינטרנט באתר דה מרקר, שווי הפרס: 600,000 ₪.



עמותת "גדולים מהחיים" הוקמה לפני כ- 5 שנים ע"י הורים לילדים חולי סרטן, ופעילותם של חברי העמותה והנהלתה מתבצעת בהתנדבות מלאה.



בין פעילויות העמותה ניתן למנות: טיולים בארץ ובחו"ל, אירועים מיוחדים, הקמת חדרי מוסיקה ומחשבים בבתי חולים, נופש משפחות באילת, קרן למימון תרופות ועוד…



העמותה אינה מתוקצבת על ידי תקציבים ממשלתיים וכל התרומות הן מאזרחים ומחברות עסקיות בארץ ובחו"ל, המאפשרים לעמותה להעלות חיוך על פניהם של הילדים.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס