לומדים לסחור נכון: ג'ון ברייס הדרכה מעבירה סמינרים למסחר ב – eBay



המסחר האלקטרוני מוכר בישראל, אך עדיין השימוש בו פחות נפוץ מאשר במדינות אחרות, הן מההיבט של כמות המשתמשים, והן מההיבט של סכומי רכישה נמוכים יותר של משתמשים בהשוואה לסכומי הרכישה של קהל המשתמשים מחו"ל.


אתר המסחר eBay הוא אתר מסחר אלקטרוני גדול, אשר מפורסם בדרך כלל על בסיס מכירות ייחודיות. ברמה החוקית ניתן למכור באמצעותו כמעט הכל. ל – eBay יש כ – 250 מיליון משתמשים רשומים (שעברו תהליך רישום מלא, הכולל בדיקה וסינון). בישראל יש אלפי משתמשים אשר קונים באופן שוטף ב – eBay.


הסיבה העיקרית למיעוט המשתמשים מישראל היא החסמים הרבים הקיימים עבור ישראלים לשימוש באתרי מסחר אלקטרוני בפרט, וב – eBay בכלל. בין החסמים: חשיפה לפלטפורמה של אתר מסחר אלקטרוני לא מוכר והפחד להתנסות בשימוש בו, אי הבנה של ההתנהגות הצרכנית האמריקאית, חסם השפה – קושי בהבנה של מושגי צרכנות ומסחר באנגלית וחוסר ניסיון במסחר אלקטרוני.



ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, פותחת סמינר בנושא מסחר


ב – eBay אשר ילמד את משתתפיו כיצד להתגבר על החסמים השונים ולסחור נכון ב – eBay. הסמינר יתקיים ב – 14 במאי 2007 בין השעות 9:00- 16:30 במלון שרתון סיטי טאוור. מג'ון ברייס הדרכה נמסר כי הסמינר מיועדים לאנשים שמחפשים הכנסה נוספת מעבודה מהבית, בעלי עסקים או יצרנים, יבואנים שמעונינים לשווק את הסחורה שלהם בחו"ל, בכירים ומנהלי שיווק שעוסקים באינטרנט".



הסמינר מועבר על ידי אלי שמעוני, יועץ וסוחר eBay, מנהל ובעלים של אתר האינטרנט www.eBayhelp.co.il, מוסמך מטעם eBay העולמית כמדריך מומחה למסחר ב – eBay. לדבריו "אופן המסחר האלקטרוני מאפשר למכור את המוצר ישירות לצרכן האמריקאי והמערב אירופאי בעיקר, ומבטל את עלויות האופרציה המוכרות של פרסום, הובלה, מס ועוד. "כלל מאפייני המסחר האלקטרוני בארץ ובעולם, פותחים אפיק כלכלי מצוין לקהל המשתמשים בארץ למכור את מרכולתם לקונים מחו"ל".



עוד טוען שמעוני כי המדינה צריכה לעודד את האזרחים לסחור ב – eBay, שכן בדרך מסחר שכזו, אזרחי המדינה מייצאים סחורות ומכניסים כסף זר למדינה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_