רקיט בנקיזר ישראל משיקה היום בהשקעה של 5מליון ₪ , פיתוח עולמי בשם "פיניש קוואנטום"- פריצת דרך בהדחת כלים אוטומטית, אשר נרשם כפטנט עולמי וזכה לפרס החדשנות העולמי במספר מדינות שבו הוא הושק.
מותג פיניש מוביל אסטרטגייה שיווקית המבוססת על רציונאל החדשנות. הקו השיווקי הוחל כבר על המותג הראשון שפיתחה החברה- הטבליה למדיח. כיום נחשב "פיניש" למוביל שוק ב- 50 המדינות שבהן הוא נמכר כיום, עם נתח שוק של 67 אחוזים באיטליה, 85% ביוון ו- 70% בספרד.
בישראל – מוערך היקף שוק הדחת הכלים מוערך בכ- 80 מליון שח , כאשר מותג פיניש תופס 64% (סטורנקסט, כספי מרץ 07). שוק הטבליות עומד על 42.67 מליון שח, כאשר מותג פיניש תופס 51% ממנו. מרגע השקת טבליות 5 ב- 1 בשנת 2006 ניתן לראות בקרב הצרכנים מגמת מעבר לטבליות המשולבות. כיום 60% מצרכני פיניש מעדיפים את הטבליות המשולבות 5 ב- 1, המעניקות נוחות ותוצאות ניקוי מושלמות.
מרקיט בנקיזר נמסר כי הפיתוח נבע מסקרי דעת קהל אשר נערכו על-ידי רקיט בנקיזר העולמית בהם עלה כי אחד הקשיים בהם נתקלים הצרכנים הוא פתיחת עטיפת הניילון של הקפסולה כאשר הידיים רטובות מהעברת הכלים למדיח מקשות על הפתיחה. בנוסף לכך, עלה במחקרים כי צרכנים לא אוהבים לבוא במגע עם חומר הדטרגנט של המדיח.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת הסלוגן – " פיניש – החופש משטיפת כלים", באמצעות משרד פרסום – יורו.