רשת TNT מתרחבת בימים אלה ופותחת ארבעה סניפי קונספט חדשים, בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח.
הסניפים החדשים של TNT יפתחו על-פי הקונספט של הרשת: חנויות גדולות בשטח של בין
200 מ"ר – 150 מ"ר לכל חנות. הסניפים החדשים יחולקו עפ"י קטגוריות, מחלקת צעירים וצעירות, מחלקת אביזרי אופנה ומחלקת הלבשה תחתונה.
הסניפים החדשים יפתחו במרכזי קניות מובילים: במרכז ביג בבאר שבע חנות בשטח של
250 מ"ר – 150 מ"ר, בכרמיאל חנות בשטח של 200 מ"ר ובקניון החדש בגבעתיים חנות בשטח של 160 מ"ר – 150 מ"ר , ובפיסגת זאב בירושלים חנות בשטח של 80 מ"ר.
לדברי יעקב הוניגמן מבעלי TNT הסניפים החדשים נפתחו על מנת ליצור קרבה של המותג לקהל היעד בסמוך למקום המגורים ולתת מענה יומיומי ונגיש לצרכיו האופנתיים.
הסניפים החדשים יעוצבו כמרכז בילוי לצעירים הכוללים תאורה צבעונית מתחלפת, עמדות ישיבה ייחודיות, תאי הלבשה מעוצבים ועוד, היוצרים עבור הצעירים ערך מוסף ומעצימים את חווית הקנייה כל זאת בהשקעה שלושה מליון ש"ח.
עוד מסר יעקב הוניגמן: המיקומים לחנויות החדשות נבחרו בקפידה מאחר והיו צריכים לשקף מובילות ואופנתיות המותג מחד, ומאידך לענות על הצורך של קהל היעד המעדיף לרכוש אופנה תוך כדי בילוי וכיף בסמוך למקום המגורים."
רשת TNT לצעירים מונה כ – 56 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בבעלות קבוצת "הוניגמן"
הנמצאת בבעלות יעקב ומיכה הוניגמן. קבוצת הוניגמן מפעילה בנוסף לרשת TNT גם את רשת הוניגמן נשים, הוניגמן קידס, והמותג ווירוס.