חמש שנים מיום רכישתה על ידי תנובה, מציינת טירת צבי גידול בנתח השוק של המפעל.
דו"ח נילסן עדכני ל- 2004 קובע כי טירת צבי רשמה גידול של 76.4% מאז שנת 2000, השנה בה רכשה תנובה 50% מהמפעל והחלה בהפצת מוצרי החברה.
מדובר בגידול שחל בנתח השוק של טירת צבי בקטגוריית הנקניקים, נקניקיות, והפסטרמה, זאת לעומת ירידה של 12.9% ו- 22.5% בנתחי השוק של זוגלובק ועוף טוב בהתאמה. החברה מחזיקה כיום בנתח של 18.5% מכלל השוק הכולל מוצרי מעדניה, ארוזים, נקניקיות, ונקניק יבש. נתונים אלו ממצבים את טירת צבי כיצרן בעל אחוז גידול השוק הגבוה ביותר בענף לשנת 2004.
עוד נמסר בסקר כי החברה מציגה גידול של 13.4% בהיקף המכירות לשנת 2004 בקטגוריית הנקניקיות, המהווה את אחוז הגידול הגבוה ביותר בקטגוריה, בהתייחס לכלל התחום שהציג גידול שנתי של 4.7% בלבד. משנת 2000 צמח נתח השוק של טירת צבי בקטגוריית הנקניקיות ב- 130%, עם גידול עקבי במכירות מדי שנה, ועומד היום על נתח שוק של 21.6% מכלל השוק המבורקד.
"אנו שמחים על הצלחת מוצרי טירת צבי ככלל ומוצרי קטגוריות נקניקיות העוף והפסטרמה הפרוסה והארוזה בפרט, המתבטאת בביקוש הרב למוצרים בקרב הציבור ובאחוז הגידול הכולל שרושמת החברה בשנים האחרונות בענף", מסר קלמן פסקה, מנהל שיווק טירת צבי. "סקרי נילסן מהווים עדות אובייקטיבית לאיכות מוצרינו ולחשיבות הרבה שרואה החברה במתן מענה לצרכנים בפיתוח מוצרים בריאים, בעלי ערכים תזונתיים ודלי שומן, תוך שילוב גורמי הנדסת אנוש התורמת לנוחות השימוש והאחסון לצרכן".