רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של שטראוס מחלבות.
אלבום, מנהל השיווק של דנונה מזה 3 שנים, הוביל את מותג הדגל של המחלבה
לשיעור צמיחה מרשים של 47% ב- 3 שנים. בין השאר הוביל אלבום את ההשקות המוצלחות של אקטיביה ומשקה בוקר שהוכתר כמהלך השיווק המצטיין בשנת 2006. אלבום גם חתום על הצמיחה המטאורית של אקטימל שחצה השנה את רף ה- 100 מיליון ש"ח.
יונתן אלבום בן 39 נשוי +3, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מאנצ'סטר באנגליה. בתפקיד הקודם אלבום שימש כמנהל תחום בגלידות שטראוס.
רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות אמר היום: " לאחר הכרות ממושכת עם עבודתו של יונתן אלבום בדנונה, והישגיו המרשימים, הוחלט לקדם את אלבום למנהל השיווק של המחלבה. הנני בטוח כי יצליח בתפקידו החדש ומאחל לו בהצלחה".