ערוץ ספורט 2 רכש את זכויות השידור של גביע הליברטדורס


ערוץ ספורט 2 רכש את זכויות השידור של גביע הליברטדורס, אליפות דרום אמריקה לקבוצות כדורגל. וישדר מדי שבוע מספר המשחקים בשידור חי עד לגמר.



גביע ליברטדורס (השם הרשמי בספרדית: Copa Libertadores de América) הוא אליפות דרום אמריקה לקבוצות בכדורגל , המתקיימת אחת לשנה. באליפות נפגשות, באופן מסורתי, כל הקבוצות הבכירות של היבשת – כאשר בשנים האחרונות השתתפו בטורניר גם הקבוצות הבכירות של מקסיקו. הטורניר נחשב במשך שנים ארוכות לחגיגת הכדורגל הגדולה של דרום אמריקה ונחשב כטורניר המקביל לליגת האלופות של אופ"א באירופה.



את הטורניר אפיינו לאורך השנים יריבויות מרתקות בין מדינות היבשת, כאשר העיקריות היו: ברזיל-ארגנטינה, ארגנטינה-אורוגוואי, ברזיל-אורוגוואי, ארגנטינה/פרו/אורוגוואי-צ'ילה. היריבויות האלה הובילו לא פעם לעימותים אלימים בין מחנות האוהדים ביציעים ומחוץ לאצטדיונים, וכן בין השחקנים על כר הדשא.



ספורט1 וספורט2 שעלו לאוויר בחודש שעבר ובשבוע שעבר האריכה חב' צ'רלטון את החוזה עם ההתאחדות לכדורגל הישראלית בחמש שנים נוספות. אדר זהבי, מנכ"ל ספורט1: "גביע הליברטדורס הינו הטורניר האיכותי ביותר בדרום אמריקה ואנו גאים לצרפו לחבילת התוכן הנהדרת ערוצים ספורט 1 וספורט 2."



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס