לאחר רכישת הזכויות על המותג הבינלאומי- Schweppes, יפאורה יוצאת במהלך אסטרטגי

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום, על המהלך האסטרטגי הראשון תחת המותג הבינלאומי Schweppes לאחר רכישת הזכויות של המותג בדצמבר 2006:. פייגלין אמר היום:" המותג Schweppes, הינו מותג בינלאומי יוקרתי הפונה לקהל יעד בוגר ומתוחכם. במסגרת המהלך האסטרטגי אנו מציגים סדרה חדשנית בעולם המשקאות שתתן מענה לקהל היעד הבוגר – Schweppes מוגז עדין."



קהל המטרה של Schweppes מוגז עדין הינו נשים וגברים בגילאי 35 -55, המנסים לנהל אורח חיים יותר בריא, אך עדין לא מוכנים "לוותר לגמרי על הכיף". השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט וקמפיין עיתונות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי בהשקעה של כ – 9 מיליון ₪.


ממחקרים מעמיקים שערכה יפאורה בקרב צרכנים בגילאי 55 – 35 עלה כי, הצרכנים צמאים לחידושים בתחום המשקאות התוססים, שמצד אחד יהיו מעניינים ומצד שני טובים יותר לצרכן. בעקבות זאת בחרה יפאורה לפתח סדרת משקאות שתתן את המענה האולטימטיבי לצרכנים הבוגרים ותאפשר להם לחוות משקה מוגז חדש, מהנה, מרענן, מתוחכם שמעניק חווית טעם מקורית וייחודית .



מהחברה מוסרים כי פיתוח הסדרה – Schweppes מוגז עדין ארך כ – שישה חודשים. במסגרת פיתוח הסדרה התאימה יפאורה את קו הייצור על מנת לייצר משקה מוגז בבקבוק עם פיה רחבה. טכנולוגיה ייחודית ליפאורה. אריזות הסדרה עוצבו ע"י סטודיו אדלר והבקבוקים ע"י איגלו דיזיין.



בחודש פברואר 2007 יצאה יפאורה במהלך הראשון תחת המותג Schweppes לאחר רכישת הזכויות, במסגרתו השיקה יפאורה לוגו חדש למותג, עיצוב חדש לתוויות וטעם חדש וייחודי תחת Schweppes – סודה בטעם לימון.



על שוק המשקאות הקלים בישראל:


שחקנים מרכזיים נתחי שוק לפי חברות:


על פי נתונים כמותיים של נילסן (מצטבר שנתי 2006):


החברה המרכזית למשקאות קלים מחזיקה ב – 28.6% משוק המשקאות הקלים


יפאורה מחזיקה ב – 23.8% משוק המשקאות הקלים


טמפו מחזיקה ב – 8.4% משוק המשקאות הקלים


על פי נתוני סטורנקסט, שוק המשקאות הקלים בישראל ב 2006 מכר 110,485 אלפי ליטרים וגלגל כ – 3.7 מיליארדי שקלים (במחירים לצרכן).


שוק המשקאות הקלים מתחלק ל – 5 קטגוריות:


על פי נתונים כמותיים של נילסן מצטבר שנתי 2006:


קטגוריית קולה תופסת 22.4% מהשוק


קטגוריית המוגז הצבעוני תופסת 15.8% מהשוק


קטגוריית מיצים תופסת 23.2% מהשוק


קטגוריית מים תופסת 35.4% מהשוק


אחרים (בירה שחורה, תה) – 3.2%



שוק הנון קולה:


משקאות המוגזים הנון קולה על פי נתונים כמותיים של נילסן מצטבר שנתי 2006:


ספרייט – 29.7%


קריסטל – 23.5%


RCQ – 17.1%


פאנטה – 15.4%


UP7 – 9.6%


Schweppes – 3.1%


מירינדה – 1.6%



על המותג Schweppes:


המותג Schweppes הוא מותג בינ"ל המשווק בעולם ע"י חברת cadbury – Schweppes.


בשנת 1967 היה Schweppes למשקה הבינ"ל הראשון ששווק בשוק המשקאות הישראלי ע"י יפאורה.


באפריל 1970 נחנך המפעל לייצור משקאות "Schweppes" באזור התעשייה שבמערב רחובות ובתוך שנה הביקוש למוצריו עלה על ההיצע. בדצמבר 2006 חתמה יפאורה על הסכם עם החברה העולמית קדבורי-Schweppes, לרכישת הבעלות על מותגי Schweppes בישראל תמורת 9 מיליון שקל.



יפאורה תבורי – פרופיל:



1933 – הקמת חברת יפאורה


1936 – הקמת תשלובת יפאורה


1967 – קבלת הזיכיון לייצור ושיווק מוצרי Schweppes בישראל


1982 – יפאורה נרכשת על ידי קבוצת איזנברג ומשפחת תבורי


1990 – מיזוג יפאורה – תבורי


1993 – כלל קונה 20% מ"יפאורה"


1994 – יצור סדרת תפוזינה


1995 – קבלת הזיכיון על RC קולה


1997 – עין גדי מים מינרלים, תחילת ייצור ושיווק


1999 – קבלת הזיכיון על סנאפל


2004 – הפצת מי עדן


2006- רכישת המותג Schweppes



מנכ"ל החברה – רוני גת.


מספר עובדים- 800 איש.


החברה משווקת את מוצריה ל – 12,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס