רשת "אוטודיפו" מקבוצת "ACE", קיבלה את ההפצה הבלעדית בישראל, לשיווק אביזרים יוקרתיים לרכב, של המותג הבינלאומי "מישלן". חברת מישלן הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום הצמיגים כבר כ- 100 שנה. רשת "אוטודיפו" תשקיע כמיליון ₪, בהשקת והחדרת המותג בישראל.
קובי מויסה, מנכ"ל קבוצת אייס, אמר היום כי "תחום אבזור הרכב, מעורר עניין ומעורבות גבוהה בקרב רוב הנהגים בישראל. עפ"י נתוני רשת אוטודיפו עולה, כי 93% מהנהגים הישראלים, מקפידים על תחזוקה שוטפת וטיפוח הרכב ע"י רכישת אביזרים נלווים, כולל מוצרי פינוק וטיפוח לרכב. לדבריו : "קטגוריית האביזרים הנלווים לרכב, תופסת נתח של כ- 30%, בסל הקנייה הממוצע של הנהג הישראלי". מויסה הוסיף עוד כי "אנו צופים גידול של 15% במכירות האביזרים לרכב, בעקבות החדרת המותג "מישלן" לאוטודיפו".
לרגל השקת המותג, יוצאת השבוע רשת "אוטודיפו", במסע פרסום, באמצעות משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, הצבת בובות ענק בדמות המסחרית המפורסמת של חברת מישלן, הפקת שילוט ייחודי למוצרי מישלן בסניפים, במקביל לפליירים, פוסטרים ומסע קד"מ רחב ב- 15 סניפי הרשת ברחבי הארץ.