המותג האמריקאי "סמואל אדמס" יקיים לראשונה את תחרות הבירה 'סמואל אדמס לונג שוט' מחוץ לגבולות ארה"ב

המותג האמריקאי "סמואל אדמס" יקיים לראשונה את תחרות הבירה 'סמואל אדמס לונג שוט' מחוץ לגבולות ארה"ב ויקיים פעילות שיווקית בארץ בשיתוף עם 'מועדון הבירה הישראלי. הפעילות תכלול תחרות בירה שנתית ופעילויות קד"מ נוספות סביבה.



ממועדון הבירה הישראלי נמסר כי בתחרות מתמודדות השנה 27 מבשלות בירה ביתיות מכל רחבי הארץ אשר הגישו יותר מ- 100 בירות בשש קטגוריות נפרדות, מבין ששת המקומות הראשונים בתחרות תבחר הבירה הטובה ביותר, "Best in Show" , שתזכה את מבשליה בטיסה ואירוח על ידי מבשלת 'סמואל אדמס' בארצות הברית.



אורן אברשי, מנהל מותגי בירות מיוחדות בטמפו: "כמובילת קטגוריית בירות הבוטיק בעולם, 'סמואל אדמס' שמה לה למטרה לקדם את הקטגוריה בארץ ואת תרבות שתיית הבירה בכלל. כמו שיקבי הבוטיק הם הקטר שמוביל את מהפכת היין בישראל בשנים האחרונות, כך 'סמואל אדמס' רוצה להוביל מהפיכה בצריכת הבירה בארץ".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת