אחרי MSN ישראל, גם Ynet עובר ל"דאבל קליק": רכש מערכת המנהלת את כל הפרסום באתר

אתר Ynet, מקבוצת ידיעות אחרונות, רכש מערכת ניהול פרסום מתקדמת מבית דאבל קליק. המערכת, המשווקת ומוטמעת על ידי טוטאל מדיה הישראלית (נציגת דאבל קליק בישראל), מאפשרת למנהלי האתר ניהול מלא של כל הפרסום.



המערכת המתקדמת, Dart Enterprise 6.5 של DoubleClick, מאפשרת לחזות בדיוק גבוה את מלאי שטחי הפרסום, ומשמשת לניהול כל הפעילות הפרסומית באתר, מערך ההזמנות והמלאי הפנוי, וכן יכולה להתממשק למערכות CRM ובילינג על מנת להוות פתרון מושלם למסחר בשטחי הפרסום. המערכת משמשת אלפי אתרים מהגדולים בעולם, בהם MySpace, AOL, eBay, CNN, וול סטריט ג'ורנל ועוד.Ynet מצטרף בכך לכמה אתרים ישראליים שבחרו בפתרון של דאבל קליק, בהם MSN ישראל.



"המערכת תאפשר ל- Ynet להציע ללקוחותיה המפרסמים פרסום מפולח ואפקטיבי ולשלב בו חבילות ומוצרי פרסום מיוחדים, כגון פרסום בווידאו, Rich Media ועוד, תוך שליטה מלאה בכמות ובסוג המסרים הפרסומיים אליהם נחשף כל גולש במהלך ביקור באתר", אומר אמיתי טפלא, מנכ"ל טוטאל מדיה. "עבור מנהלי האתר מהווה המערכת פתרון מלא לצורך ניהול כולל של תהליך הפרסום – חיזוי, תכנון, ניהול הזמנות, הגשה ודיווח", הדגיש טפלא, וציין כי שיטת ההטמעה של טוטאל מדיה מספקת תמיכה מלאה בעברית והתאמה מלאה לדרישות העסקיות של כל אתר ושל כל פונקציה ניהולית בו.



טוטאל מדיה הוקמה בשנת 2005 והיא מספקת שירות וטכנולוגיות לפרסום אינטראקטיבי. שירותי החברה מבוססים על הטכנולוגיות של החברות המובילות בעולם בתחום, ובעיקר DoubleClick. החברה מספקת שירותים לאתרי אינטרנט ולמפרסמים במדיות דיגיטליות שונות (אינטרנט, סלולר, טלוויזיה אינטראקטיבית ועוד). את החברה ייסד אמיתי טפלא המכהן גם כמנכ"ל החברה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס