שיתוף פעולה חדש בין גלובס לאדברטייזינג אייג'

עיתון הפרסום, השיווק והמדיה המוביל בעולם, אדברטייזינג אייג', חתם השבוע על הסכם שיתוף פעולה רחב עם "גלובס". במסגרת ההסכם החדש, יתורגמו תכני המגזין המקצועי ביותר בעולם בתחום הפרסום, הקיים כבר 77 שנה, לעיתון המודפס של "גלובס", ותכני אינטרנט של האתר adage.com יופיעו בקרוב באתר האינטרנט של "גלובס", www.globes.co.il.



בכוונת הצדדים להרחיב את שיתוף הפעולה בהמשך, כך שכל מאגרי המידע של אדברטייזינג אייג' יהיו זמינים גם לגולשי אתר האינטרנט של "גלובס". מדובר במאגרי נתונים מפורטים הכוללים מידע על ענף הפרסום העולמי, מאגרי פרסומות מכל העולם, ותכני וידאו רבים אחרים.



אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר