לראשונה: פיליפס נכנסת לרשתות הפארם

פיליפס הודיעה היום על מהלך שיווקי אסטרטגי במסגרתו תחל החברה להפיץ את מוצריה בארץ דרך רשתות הפארמים השונות. הרשת למעשה כבר החלה לשווק לרשתות הפארם באמצעות חברת שסטוביץ'. מדובר במהלך ראשון עבור חברת פיליפס, לשיווק מוצריה בערוץ המכירה ועד כה היא חתמה על מספר שיתופי פעולה בין היתר עם רשת סופר פארם, ניו פארם וחנויות הפארם הפרטיות. הכניסה לערוץ מכירות הפארמים תלווה בקמפיין פרסום בהיקף של כ- 700,000 ₪. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פעילות קד"מ וליווי מבצעים מסחריים באמצעות דיול.



עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל אמר היום כי "פיליפס שמה לעצמה כיעד הרחבת ערוצי ההפצה שלנו בכל תחומי מוצרי הצריכה, והמהלך הנוכחי הוא המשך לאסטרטגיה זו.הצרכניות של מוצרי הסרת השיער לנשים נמצאות גם ברשתות הפארם ועל כן חיפשנו להרחיב את הפעילות המסחרית שלנו לערוץ הזה."



רויאל פיליפס אלקטרוניקס מהולנד היא מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם והגדולה ביותר באירופה, עם מחזור מכירות של 27 מיליארד יורו בשנת 2006. פיליפס הינה מובילה עולמית בתחומי טלוויזיות ומסכי LCD, תאורה, מכונות גילוח חשמליות, מערכות הדמיה וניטור רפואיות ומוצרי טלוויזיה מבוססי שבב אחד בלבד. החברה מעסיקה כ- 121,700 עובדים בלמעלה מ- 60 מדינות. פיליפס נסחרת בבורסות ניו-יורק, אמסטרדם ואחרות.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת