הדס גולדשטיין מנכ"ל TheMarker הודיעה היום על סבב מינויים בחטיבת האינטרנט של TheMarker מקבוצת הארץ. במסגרת זו, רועי קורן מונה למשנה למנכ"ל TheMarker, איל סלוניקי מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ולימור להב מונתה לסמנכ"לית המכירות.
לדברי הדס גולדשטיין מנכ"ל TheMarker: "לאור הקמתו של אתר עכבר העיר, הקמת TheMarker café, השקת אתר IT חדש בשבועות הקרובים ופעילויות רבות שנמצאות בקנה, ראינו צורך בהגדלת המערך הניהולי של הארגון. רועי קורן, העובד כ- 5 שנים בארגון, איל סלוניקי, העובד כ- 3 שנים בארגון ולימור להב יהוו סוללה ניהולית, מקצועית, מנוסה וחזקה, ההולמת את האתגרים החדשים העומדים בפנינו".
רועי קורן (36), שכיהן עד כה כסמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי, מונה למשנה למנכ"ל TheMarker. בעבר שימש קורן כמנהל מכירות בדורן תקשורת וכמנהל פיתוח עסקי ב TheMarker, והיה אחראי על הקמתן של יחידות הכנסים והפרויקטים השיווקיים המהוות נדבך חשוב בפעילות החברה.
במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק ב TheMarker ועל הסינרגיה והשיתוף בין שתי המחלקות.
איל סלוניקי (36), שכיהן עד כה כמנהל אתר Haaretz.com וכסמנכ"ל המכירות של קבוצת אתרי TheMarker, מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי. בעבר שימש סלוניקי, בעל תואר MBA, כמנהל פיתוח עסקי ושיווק, בחברת Valis – סטארטאפ שפיתח אפליקציות סלולאריות מבוססות מיקום, במשך שנתיים וחצי. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל פעילויות שיווק האתרים, הכנסים, הפרויקטים הפרסומיים, ה –TheMarker café והסלולר.
לימור להב (30) לשעבר סמנכ"לית רדיו תל אביב FM102, מונתה לסמנכ"לית המכירות של החטיבה. בעבר הייתה אחראית על כל חטיבות המכירה והשיווק ברדיו. בנוסף, פיתחה מוצרי פרמיום, בהתבסס על תכניות הדגל של התחנה, תוך שילוב של אמצעי מדיה אחרים, כגון אינטרנט, טלוויזיה, עיתונות ועוד. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך המכירות של כל אתרי הקבוצה (TheMarker, Haaretz.co.il, Haaretz.com, עכבר העיר און ליין, TheMarker IT).